کد خبر: ۴۲۲۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۷ 13 May 2017

محمدعلی پهناور امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی‌ها و اطلاع‌رسانی‌های قبلی حجت‌الاسلام رئیسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در ادامه سفرهای استانی خود فردا وارد استان اردبیل می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های حجت‌الاسلام رئیسی در اردبیل بیان کرد: در ساعت 15 فردا شنبه حجت‌الاسلام رئیسی در مصلای اردبیل با مردم دیداری چهره‌ به چهره داشته و پیرامون برنامه‌ها و اهداف خود سخنرانی خواهد کرد.

دبیر ستاد انتخاباتی رئیسی در استان اردبیل با دعوت از اهالی استان برای حضور در برنامه سخنرانی حجت‌الاسلام رئیسی در مصلای اردبیل گفت: انتظار می‌رود مردم حضوری پرشور و گسترده در این برنامه داشته باشند.

پهناور تصریح کرد: با توجه به محبوبیت بالای حجت‌الاسلام رئیسی در بین اهالی استان اردبیل و اطلاع‌رسانی‌های قبلی انجام شده در مورد حضور حجت‌الاسلام رئیسی شاهد حضور بالای مردم در این برنامه خواهیم بود.

وی افزود: در حال حاضر شور و حال خاصی در بین طرفداران حجت‌الاسلام رئیسی در اردبیل برپا بوده و در حال آماده‌سازی و تدارک برنامه‌های تعیین‌شده برای استقبال و حضور حجت‌الاسلام رئیسی در اردبیل هستند.

دبیر ستاد انتخاباتی رئیسی در استان اردبیل اظهار کرد: مراجعه‌کنندگان به ستادهای رئیسی در اردبیل از تمامی اقشار مختلف اعم از جوانان، بانوان، فرهنگیان، کشاورزان، ورزشکاران، فعالان سیاسی و اجتماعی و از همه گروه‌ها و اقشار بوده که با اعلام حمایت از حجت‌الاسلام رئیسی در این ستادها حضور یافته و به فعالیت‌های تبلیغاتی می‌پردازند.

پهناور با بیان اینکه تلاش شده تا در فعالیت‌های انتخاباتی و ستادی از ظرفیت‌های مردمی بهره بالایی ببریم، گفت: همان‌گونه که یکی از شعارهای حجت‌الاسلام رئیسی استفاده از تمامی اقشار، گروه‌ها و جناح‌های مختلف که دلسوز نظام و کشور هستند برای توسعه کشور بوده، در ستادهای انتخاباتی نیز این شعار حکمفرما بوده و از توان و ظرفیت تمامی نیروهای مردمی و داوطلب در آنها بهره‌گیری می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار