کد خبر: ۴۲۳۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹ 14 May 2017
بیمارستان ۲۵۸ تخت خوابی اردبیل با حضور قائم‌مقام وزارت بهداشت، کلنگ زنی شد.

به گزارش تابناک اردبیل،  رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل عصر شنبه در این مراسم تصریح کرد: در احداث این بیمارستان خیر سلامت مشارکت داشته و قرار است در زمین وقف شده به مساحت پنج هکتار احداث شود.

قدرت اخوان اکبری با بیان اینکه خیرین سلامت اقدامات شایان توجهی برای توسعه زیرساخت‌های درمانی استان داشته‌اند، اضافه کرد: در این پروژه نیز خیر سلامت تأمین زمین به ارزش ۳۰ میلیارد تومان را بر عهده گرفته است.

وی افزود: ۴۰ درصد از اعتبار این پروژه از سوی خیرین تأمین شده و ۶۰ درصد نیز از سوی وزارت بهداشت تأمین خواهد شد تا این بیمارستان در مدت پنج سال احداث شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان به ضرورت افزایش تخت‌های بیمارستانی تأکید کرد و گفت: حمایت خیرین در این راستا قابل تقدیر است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مادر بیمار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
از خدا بترسید واینقدر مردم را فریب ندهید اگر نیازهای درمانی مردم حسینی و شریف اردبیل سرسوزنی برای شما مهم بود در 4 سال گذشته اقلا 4 اجر در بیمارستان تروما روی اجر میگذاشتید تا بیماران مظلوم منطقه ما مجبورا به استانهای دیگر اعزام نشوند
اهالی محله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
ضمن تشکر از روشنگری مادری محترم ، جادارد توجه شود علاوه براهدای زمین ،هزینه احداث این بیمارستان راهم خیر محترم اقای نجف زاده تقبل کرده اما دولت جوری وانمود میکند که انگار برای این پروژه اعتبار داده است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار