دبیر اجرایی هیئت عالی نظارت بر انتخابات استان:
دبیر اجرایی هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر اردبیل گفت: ناظران و سرناظران انتخاباتی باید اصل بی‌طرفی را رعایت کنند.
کد خبر: ۴۲۴۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۹ 15 May 2017

به گزارش تابناک اردبیل، عباسی بعد از ظهر امروز در جلسه توجیهی ناظران و سرناظران پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای اردبیل، نیر، نمین و سرعین در اردبیل اظهار داشت: ناظران و سرناظران در واقع یکی از مهمترین عوامل اجرایی انتخابات هستند که باید در سه مرحله حساس انتخابات دقت، نظم و عدالت را سرلوحه کار خود قرار داده و از هرگونه ارتکاب تخلفات تبلیغاتی جدا خودداری کنند. 

وی بیان کرد: اهمیت حضور در صحنه انتخابات باید مهمترین ملاک برای ملت شریف ایران باشد چرا که به فرموده مقام معظم رهبری مردم با انتخابات عرض اندام کرده و در مقابل استکبار جهانی و دشمنان دیرینه انقلاب سینه سپر می‌کنند.

دبیر اجرایی هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر  اردبیل با تاکید بر رعایت نظم و عدالت در قبل، حین و بعد از رای‌گیری و انتخابات تصریح کرد: برنامه‌ریزی شده تا در روز انتخابات در هر شعب اخذ رای در شهرهای اردبیل، نیر، نمین و سرعین و نیز روستاها و بخشهای تابعه این شهرستانها نمایندگان فرمانداران، نماینده شورای نگهبان، بازرسین وزارت کشور و نیروهای نظامی و انتظامی برای کمک به برگزاری هرچه بهتر و باشکوه‌تر انتخابات حضور داشته باشند.

عباسی با بیان اینکه رای هر فرد در انتخابات امانتی بس ارزشمند در نزد عوامل اجرایی انتخابات است، از تمامی عوامل اجرایی از قبیل منشی‌ها، اعضای شعب اخذ رای و ناظران و سرناظران خواست تا از این امانت به خوبی صیانت کرده و عدم تمکین به هر یک از بندهای قانونی انتخاباتی را با پیگرد و مجازات تعیین شده مقارن دانست.

وی اظهار کرد: حمایت از عزت، اقتدار و استقلال ملی وظیفه هر یک از ملت ایران است اما در این زمینه ناظران بر انتخابات و عوامل و اعضای اجرایی رای‌گیری باید با بینش و آگاهی بیشتری نسبت به مردم در این صحنه ملی شرکت داشته باشند.

در این جلسه ضمن یادآوری نکات انتخاباتی به تشریح وظایف ناظرین و سرناظرین در روند پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای اردبیل، نیر، نمین و سرعین در قبل، حین و بعد از اخذ رای و انتخابات پرداخته شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار