کد خبر: ۴۲۵۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶ 16 May 2017

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، اقبال عباسی رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در استان اردبیل اعلام کرده که حسن روحانی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری صبح فردا چهارشنبه به اردبیل سفر خواهد کرد.
هر چند دیگر نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به ابتنای سوابق گذشته از دیدگاه مردم استان و به عنوان کاندیدا محل سئوال و پرسش برای انتخاب اصلح واقع می شوند اما مسئله آقای روحانی به دلیل این که او در این مدت به عنوان رئیس‌جمهور وعده‌هایی را در سفر استانی مردادماه 1393، به مردم استان اردبیل مطرح کرد اما عملاً وعده‌ها تحقق نیافت، کاملاً متفاوت است و مردم این استان به دلیل این خلف وعده از او و دولت یازدهم رنجیده خاطر هستند.
در اولین سفر استانی حسن روحانی، تنها پروژه‌ای که مردم را قدری امیدوار کرده بود، طرح راه آهن میانه-اردبیل بود که سرنوشت امروز این پروژه تعطیل شده، آیینه تمام نمای توجه دولت یازدهم به مردم استان اردبیل است.
یکی از شهروندان در گفتگو با خبرنگار سبلان‌ما، گفت: آقای حسن روحانی فردا برای تبلیغ خود و جذب آراء به استان اردبیل سفر می‌کند، بداند که مردم به دلیل وعده توخالی دولت در 3 سال پیش از او به شدت ناراحت بوده و از این که با دستان خالی به میان مردم استان و برای جذب آرای صندوق‌های رای می آید، چندان حس خوشایندی ندارند و آقای روحانی نباید برای هدفی که از این سفر دارد، چندان خوشبین باشد چرا که گفته اند"ﻫﺮ ﺩﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﺍﺩﯼ، ﺑﻪ ﻫﻤﺎﻥ ﺩﺳﺖ ﺑﮕﯿﺮﯼ"!؟
بر پایه این گزارش و طبق اطلاعات موثق، ستاد انتخابات روحانی در استان با درک این مسئله و ناراحتی مردم از خلف وعده رئیس جمهور، نگران استقبال ضعیف مردم از او هستند و سناریوهای مختلفی را برای جمع کردن مردم در محل سخنرانی به منظور نمایش حضور بالای هواداران مطرح کرده اند.

یکی از سناریوهای جدی این است که سفر روحانی به اردبیل لغو شود، هر چند تاکنون درباره این موضوع خبری منتشر نشده است.

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
اعتدالی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
این تحلیل تان هم که غلط از آب درآمد!!!
اردبیلی اصیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
شاید هم ایشان در اردبیل دوباره سخنشان را تکرار کنند که بازوی من قدرت انجام برخی کارهارا ندارد!!!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار