کد خبر: ۴۲۵۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲ 17 May 2017
 به گزارش ایرنا ،سخنرانی دکتر روحانی قرار بود ساعت 9.30 صبح شروع شود اما هواداران وی از ساعت 7.30 جلو ورزشگاه تختی با در دست داشتن پلاکاردها و تصاویر روحانی ،هاشمی و دیگر اصلاح طلبان حاضر شدند.
جوانان دختر و پسر ملبس به شال های بنفش و سبز ، پوستر و عکس های روحانی را به همراه نشریات محلی در بین حاضرین توزیع می کردند.
خیابان های منتهی به ورزشگاه تختی مملو از جمعیت بود که با شعار دوباره ایران دوباره روحانی وارد سالن شدند.
شعارهایی در حمایت از روحانی هنگام ورود این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در سالن طنین انداز شد و خانم رزم آذر بعنوان نماینده جوانان ضمن خوش آمد گویی از دکتر روحانی خواست جوانان را بیشتر مورد توجه قراردهد.
کانال های خبری استان مدام اخبار و تصاویر مراسم را منتشر می کردند و یکی از جالب ترین صحنه در این مراسم روشن شدن چراغ گوشی های تلفن همراه و کف زدن های مرتب و متناوب دختران و پسران حاضر در سالن بود.
هواداران به محض ایراد سخنرانی رئیس دولت یازدهم شعار دوباره ایران دوباره روحانی را سر دادند و اعتراض خود را به عملکرد صدا و سیما اعلام داشتند که روحانی در پاسخ به این شعار ها گفت شما روز جمعه پای صندوق های رای حاضر بشوید تا صدا وسیما اصلاح شود.
روحانی همچنین در پاسخ به شعار تعداد معدودی از هواداران نامزد رقیب گفت: این آزادی را دولت تدبیر و امید به شما داده است که آزادانه در اینجا حضور بیابید و علیه ما شعار دهید اشکالی ندارد ما در دولت دوازدهم بیش از این هم به شما آزادی می دهیم .
اقبال عباسی رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در جمع هواداران این نامزد ریاست جمهوری در ورزشگاه تختی اردبیل گفت: جریان انقلاب یعنی خاندان امام خمینی (ره) آیت الله طالقانی ،شهید مطهری ، هاشمی ، شریعتی، موسوی اردبیلی و دیگر یزرگان که همگی از روحانی در انتخابات حمایت می کنند.
وی افزود: مخالفان روحانی این همه شعارهای اهانت آمیز را به خاطر جلب رای مردم می دهند غافل از اینکه مردم با حضور در پای صندوق های رای روحانی را دوباره انتخاب خواهد کرد.
عباسی افزود: کناره گیری قالیباف نشان از عدم اقبال عمومی از سوی مردم بود و اگر وی در صحنه می مانند ممکن بود چهار درصد رای بیاورد و نماینده چهار درصدی ها بشود.
وی اضافه کرد : انقلاب مسیر خود را با رهبری رهبر فرزانه انقلاب طی می کند و تجربه ثابت کرده با حمایت رهبری و ملت همه کارها به خوبی پیش رفته است و امید است دولت بعدی با حمایت رهبری و مردم بتواند مطالبات مردم را برآورده کند.
در این مراسم وزیر صنعت ،معدن و تجارت ،وزیر نیرو ،نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهوری ، کمال الدین پیرموذن نماینده سابق اردبیل در مجلس ،ولی آذروش ،احد قضایی نمایندگان اسبق اردبیل در مجلس شورای اسلامی ،سلیمان فهیمی نماینده اسبق پارس آباد در مجلس ،میر حمایت میرزاده نماینده گرمی ،رضا کریمی و محمد فیضی نمایندگان فعلی اردبیل ،نیر، نمین و سرعین در مجلس حضور داشتند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار