دادستان اردبیل:6 نفر را دستگیر کردیم
دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: تخلفات انتخاباتی به ستاد پیشگیری از جرایم استان گزارش شده است.
کد خبر: ۴۲۶۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۶ 19 May 2017

به گزارش تابناک اردبیل، ماریا موسوی در جمع خبرنگاران تصریح کرد: تمامی تخلفات انتخاباتی رصد می‌شود و مواردی نیز پیگیری شده و به ستاد پیشگیری انعکاس یافته است.

وی با اشاره به مشارکت ۴۲۲ هزار نفر در اردبیل اضافه کرد: از ۲۵ مرحله انتخابات، ۲۳ مرحله الکترونیکی بوده و فقط اخذ رأی و شمارش آرا به صورت دستی انجام می‌شود.

دبیر ستاد انتخابات استان تاکید کرد: به دلیل بررسی شناسنامه‌ها رأی تکراری غیرممکن است و چنین تخلفی در کمترین  زمان شناسایی می‌شود.

موسوی با بیان اینکه درج اسامی تکراری نامزدهای شوراها در تعرفه‌های اخذ رأی نیز رصد می‌شود، ادامه داد: نام‌های تکراری تنها یک رأی شمارش خواهد شد.

به نوشته مهر، وی افزود: تمامی نامزدهای شوراها در محل شعب اخذ رأی نماینده دارند که بی‌شک این افراد نیز بر روند برگزاری سالم انتخابات نظارت دارند.

 دادستان اردبیل: 6 متخلف دستگیر شده اند
 
ناصر عتباتی دادستان اردبیل هم به تسنیم گفت: در ارتباط با بررسی روند برگزاری انتخابات تخلف و تقلب قابل توجهی در آن صورت تاکنون گزارش داده نشده و خوشبختانه تاکنون روند برگزاری انتخابات به طور مطلوب ادامه دارد و این موضوع برای ما جای خوشحالی بسیار دارد.

وی افزود: موضوع این که تخلفی به این شکل وجود ندارد به این معنی نیست که اصلا تخلف نداشته باشیم و هم‌اکنون در ارتباط با بحث رای کاندیداهای خاص تخلفاتی مشاهده شده و 6 مورد دستگیری نیز در سطح شهر اردبیل داشته‌ایم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: تخلفاتی در سایر شهرستان‌ها نیز وجود دارد که آمار و ارقام پس از جمع‌بندی و ارائه گزارشات متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار