نتایج شمارش آرای شوراهای اسلامی شهر و روستا در مناطق مختلف استان اردبیل مشخص شدند.
کد خبر: ۴۲۷۰۰۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷ 20 May 2017

به گزارش تابناک اردبیل، پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستای استان اردبیل ‌همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور پرشور مردم در سراسر کشور برگزار شد.

اخبار مربوط به نتایج رسمی پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستای استان اردبیل را می‌توانید از طریق صفحه استانی تسنیم دنبال کنید.

منتخبان شورای شهر نیر معرفی شدند

فرماندار شهرستان نیر گفت: با پایان کار شمارش آرا، منتخبان شورای شهر نیر مشخص شدند.

مهدی احمدی اظهار داشت:  با پایان کار شمارش آرای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر نیز، منتخبان شورای شهر نیر با آرای مردمی مشخص شدند.

وی گفت: در شهر نیر علی ندیری با یک هزار و 202 رای، روزبه صمدی با یک هزار و 24 رای، جاوید قادری با 922 رای، غلامرضا ضیایی با 803 رای و سیامک فرجی با 766 رای به عنوان نفرات اصلی و بهنام فرهادی با 680 رای و مسعود آقازاده نیز با 676 رای به عنوان منتخبان مردم در شورای شهر نیر معرفی شدند.

فرماندار شهرستان نیر بیان کرد: در شهر کورائیم نیز مهدی معمر کورائیم با 280 رای، خسرو کامرانی کورائیم با 222 رای، جمال وفادار با 167 رای، محمد آقایی با 167 رای و ابراهیم مولانا کورائیم با 161 رای به عنوان نفرات اصلی و هاجر توکلی کورائیم با 123 رای و مجید سیفی کورائیم نیز با 111 رای به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

وی از مشارکت 88 درصدی مردم شهرستان نیر در این دوره از انتخابات با تعداد بیش از 15 هزار نفر خبر داد و افزود: خوشبختانه فضای انتخاباتی شهرستان نیر بسیار پرشور بود و با همکاری و مشارکت مردمی و نیز تلاش دست‌اندرکاران و عوامل اجرایی، انتظامی، نظامی و امنیتی شاهد انتخاباتی سالم در شهرستان بودیم.

*لیست نهایی انتخابات پنجمین دوره شورای شهر گرمی اعلام شد

فرماندار شهرستان گرمی گفت: با پایان شمارش آرا لیست نهایی انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر گرمی مشخص شد.

ابراهیم امامی در گفت‌وگو با تسنیم در اردبیل اظهار داشت: با پایان شمارش آرا لیست نهایی انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر گرمی مشخص شده و اعضای راه یافته به شورای گرمی با انتخاب مردمی معرفی شدند.

وی افزود: براساس مجموع آرای اخذ شده علی  میکاییلی 4 هزار و 621 رای، علی دولتخواه 4 هزار و 475 رای، بهمن قهرمان‌زاده 4 هزار و 339 رای، عباس عزیزی 4 هزار و 286 رای، ابراهیم محققی 3 هزار و 371 رای، نرگس خاقانی 3 هزار و 355 رای، سجاد کریمی 3 هزار و 257 رای، عیسی عزیزپور 3 هزار و 156 رای، علی نوروزی 3 هزار و 49 رای و رسول بخشنده دو هزار و 839 رای کسب کردند.

امامی از مشارکت 70 درصدی مردم در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در گرمی خبر داد و گفت: بیش از 43 هزار و 700 نفر در این دوره از انتخابات در پای صندوق‌های اخذ رای حاضر شدند.

منتخبان شورای شهر سرعین مشخص شدند‌

فرماندار شهرستان سرعین گفت: در انتخابات شورای اسلامی سرعین سه هزار و 571 نفر مشارکت کردند که براساس آرای شمارش شده نفرات راه یافته به این شورا معرفی شدند.

‌عاطف ناصری اظهار داشت: در انتخابات شورای اسلامی سرعین سه هزار و 571 نفر مشارکت کردند که براساس آرای شمارش شده صادق احمدپور، اکبر مینایی، محمود زنده‌دل، ناصر محمدی و حسن اسدی به عنوان اعضای منتخب پنجمین دوره شورای شهر سرعین معرفی شدند.

وی با اشاره به شمارش آرای روستاهای شهرستان سرعین بیان کرد: در این زمینه هنوز آمارها رسمی نشده و به محض مشخص شدن اعضای شوراهای اسلامی روستاها این آمار اطلاع‌رسانی خواهد شد.

فرماندار شهرستان سرعین بیان کرد: در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز از تعداد افراد واجد شرایط رای دادن 90 درصد به تعداد 12 هزار و 500 نفر شرکت کرده و آرای خود را به صندوق‌های رای انداخته‌اند.

ناصری از مشارکت بالای 100 درصدی در انتخابات ریاست جمهوری در سرعین خبر داد و گفت: مجموع افرادی که واجد شرایط رای دادن در سرعین بودند13 هزار و 256 نفر بوده اما با توجه به اینکه در حال حاضر گردشگران و مسافران در شهر سرعین حضور داشته‌اند 13 هزار و 944 نفر در این شهرستان در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند.

وی در رابطه با نتایج انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان سرعین نیز گفت: در شهرستان سرعین حجت‌الاسلام حسن روحانی بیشترین تعداد آرا را کسب کرد به طوری که براساس آرای ماخوذه از صندوق‌های رای روحانی هشت هزار و 402 رای، رئیسی چهار هزار و 906 رای، آقامیرسلیم 129 رای و هاشمی‌طبا 84 رای را به خود اختصاص دادند.

اعضای شورای شهر پارس‌آباد مشخص شدند‌

فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت:کار شمارش آرای شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان پارس‌آباد به پایان رسیده و نفرات راه‌یافته به شورای شهر در این منطقه مشخص شد.

اکبر صمدی اظهار داشت: کار شمارش آرای شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان پارس‌آباد به پایان رسیده و نفرات راه‌یافته به شورای شهر در این منطقه مشخص شده است.

وی گفت: از مجموع 213 هزار و 126 رای ماخوذه از صندوق‌های رای ساسان ورزند 13 هزار و 653 رای، هوشنگ نوروزی 9 هزار و 746، محمدرضا شیرپور 8 هزار و 616، بهروز عبداللهی 7 هزار و 993، کریم سربلند 7 هزار و 696، پویا مجرد 6 هزار و 896، و خانش عیوض‌زاده 6 هزار و 604 رای را کسب کردند.

صمدی تصریح کرد: بهروز فخیمی با 6 هزار و 565، اسدالله مستانه گوی شام با 6 هزار و 7 رای، کریم ارژنگی عربلو با 6 هزار و 30، صمد نوری با 5 هزار و 811 رای و سارا برزگر نیز با 5 هزار و 756 رای توانستند به عنوان اعضای علی‌البدل به شورای شهر پارس‌آباد راه یابند.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد بیان کرد: علاوه بر پارس‌آباد  33 نفر در اصلاندوز، 15 نفر در تازه‌کند و 16 نفر در شهر اسلام‌آباد نامزد شوراهای اسلامی شهر شده بودند که در هر یک از این شهرها پنج نفر به عنوان اعضای اصلی شورا انتخاب شده‌اند.

وی از مشارکت 81 درصدی مردم در این دوره از انتخابات خبر داد و افزود: در این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری 126 هزار و 500 نفر در پارس‌آباد واجد شرایط رای دادن بودند که از این تعداد 102 هزار و 500 نفر آرای خود را به صندوق‌ها ریختند.

*نتایج شمارش آرای شوراهای اسلامی شهر بیله‌سوار‌

فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت: نتایج شمارش آرای شوراهای اسلامی شهر و روستا در بیله‌سوار مشخص شد.

آرام حلیم اظهار داشت: آخرین نتایج شمارش آرای شوراهای اسلامی شهر در بیله‌سوار مشخص شده و نفرات راه یافته از این منطقه به شورای شهر معرفی شدند.

وی افزود: براساس شمارش آرای ماخوذه از صندوق‌های رای‌گیری یاور سجودی با سه هزار و 177 رای، سیدرسول فاطمی با دو هزار و 826 رای، حسن پورمیرضا با دو هزار و 769 رای، وکیل کارگر با دو هزار و 367 رای و عالیه هژیر با دو هزار و 301 رای به شورای شهر بیله‌سوار راه یافتند.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار  تصریح کرد: نتایج شمارش آرای جعفرآباد نیز مشخص شده که این امر نیز متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

حلیم با اشاره به میزان مشارکت مردمی در این منطقه گفت: از مجموع افراد واجد شرایط رای دادن در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا 86.4 درصد از مردم در انتخابات مشارکت داشته و در پای صندوق‌های رای حضور یافتند.

وی با بیان اینکه انتخابات شهرستان بیله‌سوار در محیطی سالم و امن برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم قدردان این حضور پرشور و گسترده مردم منطقه بوده و خدمات مناسب و مطلوبی را به پاس این حضور و پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی ایران به آنها ارائه کنیم.

بنا به اعلام ستادهای انتخاباتی شهرستان های ۱۰گانه استان اردبیل، منتخبان پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهرهای مختلف این استان مشخص شد.

براین اساس ساسان ورزند، هوشنگ نوروزی، محمدرضا شیرپور، بهروز عبداللهی، کریم سربلند، پویا مجرد و خانش عیوض‌زاده به عنوان اعضا شورای شهر پارس آباد شناخته شدند.

 *منتخبان خلخال،گیوی و عنبران

در شهرستان خلخال ‌رادبه پرنده، علی حسنی اردبیلق، سیدمحمدسعید شهابی ‌الهاشم، بلال نوری و شهناز شاطری بیشترین آرا را کسب کردند.

در شهرستان گیوی شهرام عسگری، مهدی صیامی، حمداله  گلستانی، ایرج نبی‌زاده و اکبر پاسباز منتخب مردم در شورای اسلامی شهر انتخاب شدند.

در شهر عنبران نیز فرامرز طلایی، خدابخش خوشتان،  داریوش عبدالله زاده، صابر حمیدی عنبران، یوسف شفیقی عنبران با کسب بیشترین آرا به شورا راه یافتند.

 انتهای پیام
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ندیری
|
-
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
در شورای شهر نیر از استان اردبیل نفر اول اقای علی ندیری می باشند لطفا اصلاح نمایید نظیری غلط است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار