سخنان صادقانه این شهروند اردبیلی حاوی پیام های عمیق و معناداری برای روحانی و دولت دوازدهم است.
کد خبر: ۴۲۷۷۸۷
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹ 21 May 2017
به گزارش تابناک اردبیل، 'میرزا آقا پیرد موسی' دستفروش اردبیلی می گوید که وقتی به هنگام سخنرانی روحانی در ورزشگاه شهید آسمانی اردبیل، رییس جمهوری محکم گفت که من پولهای بلوکه شده را ازحلقوم آمریکا بیرون کشیدم، ناخودآگاه اشک برچشمانم جاری شد.
 
میرزا آقا در دوران دفاع مقدس بارها به جبهه ها اعزام شده است و به داشتن کارت ایثارگری افتخار می کند ومی گوید که برای دفاع از آرمان های امام راحل ، شهدا و مقام معظم رهبری آماده جانفشانی است.
 
میرزا آقا مرد زحمتکشی است که به خاطر تنگنای زندگی بیشتر از سنش نشان می دهد،
 
میرزآقا چهار سال پیش با وانت نیسان دستفروشی می کرد، اما حوادث روزگار وضعیت را طوری برایش تنگ کرد که مجبور به فروش خودرو خود شده و هم اکنون بر روی ارابه چوبی خود سیب زمینی وپیاز می فروشد.
 
 
 
در چند روز گذشته که عکس میزا آقا در فضای مجازی پخش شده، دهها خبرنگار با او تماس گرفته اند تا راز این چهره و این اشک را از او جویا شوند.
 
او در آخرین روز تبلیغات انتخاباتی در چهارشنبه گذشته او ارابه سیب زمینی و پیاز فروشی اش را در خانه گذاشت و صبح اول وقت در سالن شهید آسمانی اردبیل تصویر نامزد مورد حمایتش را بر دست بلند کرده و برای سخنان رئییس جمهورش اشک شوق ریخت.
 
اکنون عکس و ویدئوی کوتاه از مصاحبه او در شبکه های مجازی دست بدست می شود،
 
مسئولان استان و حتی ستاد تبلیغاتی حجت الاسلام روحانی نیز تحت تاثیر چهره با عظمت و تاثیرگذار میرزاآقا قرار گرفته اند.
 
مجید خدابخش استاندار اردبیل دیشب با میرزا آقا دیدار و از او تجلیل کرد و ستاد تبلیغات رییس جمهوری نیز از وی برای حضور در جشنی که قرار است فردا در تهران برگزار شود، دعوت کرده است.
 
میرزاآقا می گوید: من از مسئولان بابت این توجه تشکر می کنم و انتظاری از انها ندارم فقط امید وارم ایران اسلامی به رهبری مقام معظم رهبری و درایت وتدبیر رئیس جمهوری در دنیا سرآمد شود. اقتدار ایران و سربلندی این سرزمین افتخار من و فرزندانم و تمام ایرنیان است .
 
به گزارش تابناک اردبیل،باید به رئیس جمهور گفت که سخنان صادقانه این شهروند اردبیلی حاوی پیام های عمیق و معناداری برای شما و دولت دوازدهم است،باشد که درباره آن -ضد آمریکایی بودن -قدری تامل کنید و در تحقق این مطالبه جدی استقامت ورزید.
 
انتهای پیام
   
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
وحید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
اقای موسوی عکاس این صحنه کاش کمی هم از مشکلات شهرش عکس میگرفت از چاله ها وسرعت گیرهای مخوف خیابانها ، از زنجیره انسانی که کارگران مظلوم کارخانه نورد با نشستن در خیابان جلوی استانداری تشکیل دادند ، از تعطیل شدن کمربندی سوم اردبیل ، اززیرپا گذاشته شدن شایسته سالاری دربدنه اجرایی استان و دهها وعده فراموش شده دولتیان که روزبه روز همه ما را از توسعه دور و دورتر میکند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار