استاندار اردبیل گفت: سد عمارت گرمی که عملیات احداث آن تا سال 92 تعطیل بود در دولت تدبیر و امید فعال شد و آبان ماه امسال هم آبگیری می شود.
کد خبر: ۴۲۷۸۶۵
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۲ 21 May 2017
 
به گزارش تابناک اردبیل، مجید خدابخش در آئین گرامیداشت هفته روابط عمومی در تالار دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل افزود: این طرح در دولت تدبیر و امید فعالیت خود را از سرگرفت و در 2 سال گذشته 2 هزار میلیارد ریال برای اجرای این طرح هزینه شد و امسال هم یک هزار میلیارد ریال هزینه خواهد شد.
 
وی اضافه کرد: هم اکنون 500 نفر عوامل اجرایی در این طرح بصورت 2 نوبته مشغول فعالیت هستند.
 
سدعمارت در بخش انگوت گرمی مغان در بستر رودخانه دره رود از سرشاخه های رود ارس به منظور جلوگیری از خروج منابع آبی این رودخانه از مرز کشور احداث می شود.
 
استاندار اردبیل با اشاره به تصویب اصلاندوز بعنوان نقطه مرزی در دولت افزود: 18 سال بود گمرگ اصلاندوز غیر فعال شده بود که تلاش شد با مطرح کرن راه اندازی بندر خشک دوباره راه بیفتد و امروز شاهد شناخته شدن اصلاندوز بعنوان نقطه مرزی هستیم.
 
خدابخش با بیان اینکه روابط عمومی دستگاه های اجرایی باید در اطلاع رسانی تقویت شوند افزود: برخی از روابط عمومی دستگاهها ضعیف است و ضروری است با تقویت روابط عمومی عملکرد ها و برنامه های آن دستگاه به اطلاع مردم برسد.
 
وی افزود: برخی از خبرنگاران از عملکرد برخی روابط عمومی دستگاه های اجرایی گله مند هستند که بخوبی و در اسرع وقت اطلاع رسانی از سوی آنها صورت نمی گیرد و مدیران دستگاههای اجرایی باید در اصلاح و تقویت روابط عمومی تدابیری بیندیشند.
 
استاندار اردبیل بیان کرد: روابط عمومی دستگاه های اجرایی باید امید آفرین باشند و ضمن تکریم ارباب رجوع کارهای اجرا شده را به اطلاع مردم و رسانه ها برسانند.
 
خدابخش با اشاره به نام گذاری امسال به اقتصاد مقاومتی تولید واشتغال افزود: دستگاه های اجرایی برنامه های مربوط به اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال را به رسانه ها و مردم اعلام کنند.
 
وی با اشاره به گله مندی صداو سیما از برخی مدیران در باره حضور نیافتن در گفت و گوی ویژه خبری افزود: برخی از مدیران از حضور در گفت وگوی ویژه خبری صداوسیما استقبال نمی کنند و ضروری است با حضور در صدا و سیما برنامه های دولت در ارتباط با تولید و.اشتغال را اطلاع رسانی کنند.
 
استاندار اردبیل در خصوص حضور پرشور مردم در انتخابات افزود: حضور میلیونی مردم در پای صندوق های رای یک حماسه تاریخی است که باید قدردان این مردم همیشه در صحنه باشیم.
 
خدابخش بیان کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات نشانگر تضمین امنیت در کشور است و جا دارد تحقق مطالبات مردم در دستور کار مدیران باشد.
 
در این آئین کتاب از فروردین تا فرودین به قلم محمد رضا نوذریان کارشناس مسئول روابط عمومی استانداری اردبیل رونمایی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار