کد خبر: ۴۲۹۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۸ 23 May 2017

رئیس هیئت اسکیت استان اردبیل گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته پیست اسکی در اردبیل راه‌اندازی می‌شود تا بتوانیم از این طریق ورزش اسکی را در اردبیل توسعه بخشیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، زلیخا فیضی عصر امروز در نشست تخصصی هیئت‌های ورزشی در اردبیل اظهار داشت: یکی از نیازهای اساسی در ورزش اسکی راه‌اندازی پیست اسکی است که در این زمینه عملیات اجرایی برای راه‌اندازی این پیست انجام شده و با عنایت مسئولان این پیست در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به این که ورزش اسکیت در اردبیل علاقمندان زیادی را دارد، افزود: استان اردبیل نیازمند یک پیست اسکی استاندارد است تا بتوانیم از این طریق تحول عظیمی در بخش اسکی استان برداریم.

رئیس هیئت اسکیت استان اردبیل گفت: در صورت تجهیز و بهره‌برداری پیست اسکی اردبیل آمادگی میزبانی مسابقات ملی و بین‌الملی خواهیم بود تا بتوانیم علاوه بر توسعه ورزش اسکیت استان گام بزرگی در جذب تماشاگران داخلی و خارجی برداریم و این یک امر اساسی است.

فیضی از آمادگی هیئت اسکیت استان اردبیل برای برگزاری مسابقات کشوری خبر داد و بیان کرد: با تجهیز پیست اسکی اردبیل ظرفیت‌های لازم برای برگزاری مسابقات فراهم می‌شود که در این زمینه برنامه‌ریزی مسنجم و هدفمند انجام شده است.

وی اظهار کرد: در حال حاضر ورزش اسکیت در اردبیل با استقبال خوبی در بین آقایان و بانوان روبرو شده است که انتظار می‌رود با حمایت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای توسعه زیرساخت‌های لازم بتوانیم در ورزش اسکیت حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

رئیس هیئت اسکیت استان اردبیل گفت: استعدادیابی ورزش اسکیت اولویت اساسی برای ما است که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های اساسی انجام شده تا این استعدادیابی‌ها به طور منظم برگزار شود و بتوانیم استعدادهای ورزش اسکی را به همگان معرفی کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار