آقای هاشمی الوعده وفا!
یکی از وعده هایی که باید حتما در همین روزهای پیش رو نتیجه آن شفاف اعلام شود و بر اساس وعده های خود هاشمی به نتیجه برسد ، موضوع تغییر تعرفه چهار شهرستان کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده ، به گرمسیری است که این روزها به شدت در فضای مجازی از طرف کاربران مورد نقد قرار گرفته است !
کد خبر: ۴۲۹۵۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰ 25 May 2017
چند سالی است که با افزایش تعرفه های حامل های انرژی خصوصا برق ، موضوع تقسیم بندی مناطق بر اساس شدت گرمای هوا ، در شهرهای گرمسیری استان کهگیلویه و بویراحمد ، به یکی از مطالبات عمومی تبدیل شده است.
با توجه به اینکه اکثر شهرهای گرمسیری استان در حوزه ی انتخابیه ی مربوط به عدل هاشمی پور به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی است،  تغییر به گروه مناطق گرمسیری برای کاهش بهای مصرف برق از عمده ی مطالبات مردمی در این حوزه بوده و هست. لذا عدل هاشمی پور یکی از وعده های خود را به پیگیری این موضوع اختصاص داد و پس از موفقیت در انتخابات ، در خبری قول پیگیری این مهم را داد.
اوایل شهریور سال گذشته بود که خبری به نقل از عدل هاشمی با این مضمون منتشر شد : عضو کمیسیون انرژی مجلس به مردم حوزه ی انتخابیه خود وعده داده است با توجه به حضور خود در این کمیسیون مهم مجلس ،منتظر خبرهای خوش بیشتری در این حوزه باشند.
نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نامه تغییر تعرفه برق مصرفی این شهرستانها از سردسیری به گرمسیری به سازمان مدیرت برای تصویب ارسال شده است،گفت: تعرفه برق شهرستانهای چهارگانه این حوزه با رایزنی وزارت نیرو در آینده نزدیک با تعرفه گرمسیری محاسبه خواهد شد.
عدل هاشی پور اظهار داشت: شهرستانهای کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی با توجه به گرمای هوا تعرفه برق با همکاری وزارت نیرو به صورت گرمسیری محاسبه خواهد شد.
نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به حضور در کمیسیون انرژی و ریاست کمیته گاز و پتروشیمی مجلس امتیازهای خوبی برای استان و حوزه انتخابیه اخذ خواهد شد. (اینجا)
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، عدل هاشمی در روزهای آغازین سال ، گفت : امسال من فقط به نظارت و پیگیری کارهای استارت زده شده خواهم پرداخت. هر چند باید سال اول کار عدل هاشمی در تعیین تکلیف پروژه ها را موفق ارزیابی کرد اما یکی از وعده هایی که باید حتما در همین روزهای پیش رو نتیجه آن شفاف اعلام شود و بر اساس وعده های خود هاشمی به نتیجه برسد ، موضوع تغییر تعرفه چهار شهرستان کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده ، به گرمسیری است که این روزها به شدت در فضای مجازی از طرف کاربران مورد نقد قرار گرفته است !
در پیگیری و تلاش عدل هاشمی برای به سرانجام رساندن وعده های داده شده هیچ شکی نیست ، اما آقای هاشمی باید بداند که برخی از وعده هایش برای تحقق زمان محدودی دارد و به سر انجام نرسیدن حتی یک وعده اش به پاشنه ی آشیلی برای وی تبدیل خواهد شد!
پس امروز و با توجه به شروع فصل گرما در مناطق شهرستان های چهار گانه باید گفت : آقای هاشمی الوعده وفا!
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
hse
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
احسنت بر مدیر سایت تابناک اقای هاشمی الوعده وفا قول های زیادی دادی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۵
خدا تاکی باید روحانی راتامل کنیم .ای خدا
چرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۵
برای رضای خدا شماپیگیرش کنید خداخیرتون بده
بسیجی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۹
اگه میشه مدام این خبرو بزنید شایدبه گوش سرداربرسه فیشهای برق ما چرامیا توفصل تابستو سرسام آوره ماپارسال درمصلی هم تومارامضآزدیم ودست حاج عدل دادیم وقول صدرصدی دادندولی...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار