کد خبر: ۴۲۹۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۱ 24 May 2017

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، ناصر عتباتی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌هایی که انجام شده در ماه مبارک رمضان برخورد قاطع و قانونی با هنجارشکنان این ماه مبارک در اردبیل انجام خواهد شد.

وی گفت: با هرگونه اقدام به روزه‌خواری در ملاء عام و هنجارشکنی در این زمینه براساس هدفگذاری‌های انجام شده به شدت برخورد می‌شود و اجازه نخواهیم داد تا عده‌ای معدود در استان اقدام به شکستن هنجارای شرعی در اردبیل کرده و نارضایتی مردم روزه‌دار را فراهم آورند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل بیان کرد: در زمینه ارائه خدمات به مسافران و گردشگران در ماه مبارک رمضان نیز برنامه‌ریزی لازم انجام شده است تا بتوانند در مراکزی که اقدام به خدمات رسانی به این افراد می کنند نسبت به تهیه غذا اقدام کنند.

عتباتی رویکرد پیشگیری و بازدارگی با تذکر و ارشاد لسانی و امر به معروف و نهی از منکر را از اولویت‌های اصلی برشمرد و تصریح کرد: در عین حال برخورد کیفری با افرادی که منجر به هنجارشکنی در جامعه کنند انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه در ماه رمضان نظارت‌های دقیق و مستمری بر فعالیت‌های اصناف در اردبیل انجام خواهد شد، اظهار کرد: برای نظارت بر اصناف توزیع‌کننده مواد غذایی هماهنگی‌های اساسی و لازم با ضابطان قضایی و نیز مدیریت نظارت بر اماکن عمومی در اردبیل انجام شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه افزود: ماه رمضان فرصتی مناسب برای تبلیغ و ترویج این فرهنگ بوده که انتظار می‌رود مردم اردبیل این مهم را مد نظر داشته و از امر به معروف و نهی از منکر برای سلامت و امنیت هر چه بیشتر جامعه استفاده کنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار