کد خبر: ۴۲۹۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۳ 24 May 2017
به گزارش تابناک اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در آستانه ماه مبارک رمضان، گفت: با توجه به استقبال شهروندان اردبیلی از اولین مراسم استقبال از ماه مبارک رمضان در سال گذشته، شهرداری اردبیل دومین مراسم استقبال از ماه رمضان را با هدف تاکید ویژه بر آموزه‌های ائمه اطهار (ع)، امام خمینی(ره) و رهبر انقلاب در برنامه‌ریزی فعالیت‌های فرهنگی مذهبی، توجه به وحدت و وفاق عمومی شهروندان با تقویت انسجام و همبستگی اجتماعی و در نهایت بازشناسی ظرفیت‌های بومی اجرایی می‌کند.
 
وی افزود: این مراسم عصر روز پنجشنبه 6 خرداد در محل مسجد اعظم اردبیل همراه با برنامه‌های متنوع برگزار خواهد شد تا اردبیلی‌ها در آستانه ماه ضیافت الهی به پیشواز این ماه مبارک بروند و از فضائل و معنویت ماه مبارک رمضان بهره‌مند شوند.
 
 
شهردار اردبیل عنوان کرد: مناجات خوانی و تجلیل از مفاخر قرآنی و چهره‎های شاخص توسعه و نشر علوم قرآنی استان در آستانه ماه نزول قرآن در این مراسم، به نقش و جایگاه ارزشمند فرهنگ قرآنی در مدیریت شهری از منظر مجموعه شهرداری اردبیل تأکید می کند.

وی با اشاره به برنامه‌های شهرداری در رمضان امسال تصریح کرد: شهرداری اردبیل همانند سال‌های گذشته، ایستگاه صلواتی و افطار با هدف خدمات‌رسانی به شهروندان روزه‌داری که به دلایل مختلف از جمله به دلیل مشغله‌های کاری در زمان افطار امکان دسترسی به منازل خود را ندارند، تدارک دیده است.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار