کد خبر: ۴۲۹۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۴ 24 May 2017

دومین سمینار برنامه‌های پاسخگویی بار جهت کاهش پیک مصرف سال 96 با تجلیل از ادارات، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی نمونه استان اردبیل که موفق در کاهش پیک مصرف بودند، برگزار شد.

به گزارش تابناک اردبیل  در این مراسم که به همت شرکت توزیع برق استان اردبیل در سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد، از 10 دستگاه و سازمان برتر و نمونه استان اردبیل در کاهش پیک مصرف سال 95 تجلیل و قدردانی شد.

در این مراسم که فرمانده بسیج توانیر و مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل نیز حضور داشت از ادارات، سازمان‌ها، نهادها، ورزش و جوانان، دادگستری استان اردبیل، راه و شهرسازی استان اردبیل، فرمانداری پارس‌آباد، فرمانده انتظامی استان اردبیل، فنی و حرفه‌ای، جهاد کشاورزی، مرکز بهداشت و درمان حافظ، هلال احمر و اداره کل بازرسی استان اردبیل با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

شرکت توزیع برق استان اردبیل همه ساله و در آستانه فصل پیک مصرف سالانه آیین تجلیل از دستگاه‌های اجرایی استان و برنامه‌های پاسخگویی بار جهت کاهش پیک مصرف را برگزار می‌کند که امسال نیز این برنامه با حضور نمایندگان دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی استان اردبیل برگزار شد.

نظیر این مراسم قرار است فردا با عنوان سمینار مدیریت مصرف در بخش صنایع و در تجلیل از صنایع موفق استان در این حوزه برگزار شود.

در این مراسم که همزمان با سالروز فتح خرمشهر بود، خاطره‌گویی توسط یکی از فرماندهان و فاتحان خرمشهر به انجام رسید.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار