کد خبر: ۴۲۹۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴ 25 May 2017

عضو شورای شهر اردبیل خطاب به سخنان رئیس شورای شهر که موضوع دست‌کاری و مهندسی در شمارش آرای انتخابات شورای شهر را مطرح کرده بود، تصریح کرد: این صحبت‌ها توهین به شعور مردم و رأی‌دهندگان است.

به گزارش ساوالان خبر; حسین افسانه در نطق پیش از دستور جلسه رسمی شورای شهر اردبیل با بیان اینکه فصل بهار ایام رویش سؤالات و پژمردگی پروژه‌هاست، اظهار کرد: انتخابات شورای شهر به امتحانی می‌ماند که برخی‌ها احساس می‌کنند که هم سؤالات و هم پاسخ به این سؤالات و اصلاح ورقه را خودشان می‌توانند انجام داده و برای خود نمره قبولی رد کنند در حالی که این امتحان از سوی مردم و با نمره‌دهی آنها انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: گاه مردم به این نفرات نمره قبولی می‌دهند که ضرورت دارد فرد منتخب قدر این نمره‌دهی و لیاقت و شایستگی کسب اعتماد مردم را بداند و سعی کند تا از این امانت صیانت کند.

عضو شورای شهر اردبیل با بیان اینکه مردم در این دوره از انتخابات به لیاقت‌ها، تدبیر و شایستگی‌ها رأی داده و وعده و وعیدها را کنار گذاشتند، گفت: ممکن است مردم در دوره بعد نمره قبولی را از منتخبان پس بگیرند.

افسانه افزود: ما باید بنشینیم و نقاط ضعف و تقصیر خودمان را بشناسیم سپس در ورود به سایر عرصه‌ها و پست‌ها موفق عمل کنیم.

وی عرصه کار در شهرداری را یک جهاد واقعی توصیف کرد و ادامه داد: بنده کارگران و کارمندان شهرداری را سربازان بی‌نام و نشانی می‌دانم که در عین حال که همیشه مورد تهمت و بی‌توجهی هستند، در صف اول خدمت‌رسانی قرار دارند.

افسانه فعالیت در شهرداری را برخلاف سایر دستگاه‌های اجرایی دارای شرایط سخت و دشوار توصیف کرد و گفت: شهرداری با درآمد ضعیف باید سعی کند تا رضایت مردم را به دست آورد که این کار بسیار سخت و دشوار است.

وی عقب‌ماندگی پرداختی صورت وضعیت پیمانکاران را یک کار عادی و روال معمول در شهرداری توصیف کرد و افزود: نباید با طرح برخی از مسائل سعی کنیم تا کار و خدمات شهرداری را به حاشیه برانیم.

عضو شورای شهر اردبیل خطاب به سخنان رئیس شورای شهر که موضوع دست‌کاری و مهندسی در شمارش آرای انتخابات شورای شهر را مطرح کرده بود، تصریح کرد: این صحبت‌ها توهین به شعور مردم و رأی‌دهندگان است در حالی که اگر تخلفی هم شده باشد باید نهادها و دستگاه‌های نظارتی پاسخگو باشند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار