کد خبر: ۴۳۰۰۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰ 25 May 2017
به گزارش تابناک اردبیل، اصغر سلیمان زاده صبح پنج‌شنبه در جلسه اقتصاد مقاومتی اردبیل تصریح کرد: به منظور انتقال آب ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که هر چند رقم درشتی است اما به دلیل ضرورت انتقال آب می‌بایست تأمین شود.

وی افزود: آب قزل اوزن صرفاً به منظور تأمین نیاز اردبیل انتقال نمی‌یابد و نیاز تمامی شهرهای واقع در مسیر انتقال حتی روستاها و قشلاقات تأمین خواهد شد.

مدیرعامل آب منطقه‌ای استان انتقال آب از قزل اوزن را از برنامه‌های اقتصاد مقاومتی مجموعه خود دانست و تأکید کرد: علاوه بر این طرح  شبکه‌های آبی سبلان و گیوی از محل بانک توسعه زیرساخت آسیایی دنبال می‌شود.

سلیمان زاده برنامه‌های دیگر اقتصاد مقاومتی این مجموعه را احداث نیروگاه ۱.۵ واتی در بیله سوار عنوان کرد و گفت: این پروژه با مشارکت بخش خصوصی اجرا می‌شود.

وی به اجرای طرح‌های مرزی از محل صندوق توسعه ملی با اعتبار ۷۳۹ میلیارد تومان نیز اشاره کرد و گفت: علاوه بر این واگذاری پساب تصفیه‌خانه‌ها به صنایع اردبیل در دستور کار است.

وی به تولید ۲۳ میلیون مترمکعب پساب در اردبیل اشاره کرد و گفت: پساب با قیمت کمتر به میزان قیمت تصفیه آن به بخش صنعتی واگذار می‌شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار