شهردار اردبیل گفت: اولین طرح شبانه آسفالت ریزی فصل کاری جدید جهت اصلاح و بهسازی یکی از اصلی ترین معابر سطح شهر انجام گرفت که این مهم طی چندسال گذشته بی سابقه بوده است.
کد خبر: ۴۳۶۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴ 07 June 2017

به گزارش تابناک اردبیل، حمید لطف اللهیان با اشاره به اینکه آسفالت ریزی و زیرسازی معابر هسته مرکزی شهر در طول روز باعث ایجاد مشکلات در تردد می شود گفت: شهرداری اردبیل به منظور پیشگیری از بروز چنین مشکلاتی اقدام به زیرسازی و آسفالت ریزی شبانه معابر پرتردد شهر کرده است.

وی افزود: اولین طرح شبانه آسفالت ریزی فصل کاری جدید جهت اصلاح و بهسازی یکی از اصلی ترین معابر سطح شهر انجام گرفت که این مهم طی چندسال گذشته بی سابقه بوده است.

لطف اللهیان گفت: آسفالت ریزی زیربنایی حدفاصل میدان ورزش تا چهارراه امام و میدان ورزش تا ابتدای خیابان معادی در طول روز امری غیر ممکن بود که به همت شهرداری اردبیل طرح شبانه آسفالت ریزی برای این مناطق در نظر گرفته شد که از بامداد روز یکشنبه به صورت شبانه انجام می گیرد.

به گفته وی اکیپ 125 نفری طرح آسفالت ریزی شبانه که متشکل از مجموعه کارخانجات آسفالت شهرداری اردبیل ،سازمان عمران و شهرداری منطقه یک است با حمل بالغ بر هزار و 300 تن آسفالت توسط 30دستگاه کامیون و 2 دستگاه فینیشر و برداشت آسفالت های تخریب شده توسط ورتیکن جهت آسفالت ریزی اصولی و زیربنایی اقدام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار