معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از مشارکت فعالانه اصحاب رسانه در انتخابات خانه مطبوعات استان قدردانی کرد.
کد خبر: ۴۴۰۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵ 12 June 2017
 
 
 
توحید بلورساز در گفت و گو با خبرنگار تابناک اردبیل، با تبریک برگزاری باشکوه و مشارکت حداکثری رای دهندگان در هفتمین دوره انتخابات خانه مطبوعات استان اردبیل و تبریک به منتخبین جدید هیئت مدیره و بازرسان، گفت: از همه عزیزانی که با احساس مسئولیت، عضو خانه مطبوعات شده و در رای گیری 10 خرداد جاری مشارکت 92 درصدی را رقم زدند،صمیمانه سپاسگزاری می کنم.

وی با اشاره به جایگاه مهم خانه مطبوعات استان به عنوان یک نهاد صنفی موثر، ابراز امیدواری کرد که این نهاد بتواند به اتکای اعضای جدید هیئت مدیره و بازرسان سهم مهمی در مسیر تعالی و توسعه اهداف رسانه ایفا کند.
 
معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل همچنین تصریح کرد: امیدوارم هیئت مدیره جدید خانه مطبوعات استان با تعامل مثبت و سازنده با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و همچنین خانه مطبوعات کشور در انجام وظایف خود موفق و سربلند باشند.
شایان گفتن است که هفتمین دوره انتخابات الکترونیکی هیئت مدیره خانه مطبوعات استان اردبیل با مشارکت ۹۲.۲ درصد اعضای این خانه و همزمان با سراسر کشور برگزار شد.
 
انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار