فیضی حذف شد، کریمی رکورد زد
در انتخابات هیئت رئیسه کمیسیون های 13 گانه مجلس از میان نمایندگان استان اردبیل،جایگاه محمدفیضی و رضا کریمی دستخوش تحول اساسی شد.
کد خبر: ۴۴۰۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۳ 12 June 2017

به گزارش تابناک اردبیل، انتخابات هیأت رئیسه جدید 13 کمیسیون تخصصی مجلس شورای اسلامی برای دومین سال فعالیت مجلس دهم در روزهای اخیر برگزار شد.

از میان 7 نماینده مردم استان درمجلس شورای اسلامی که برخی در سال اول در ترکیب هیئت رئیسه کمیسیون ها حضور داشتند، درانتخابات جدید موفق به حضور در هیئت رئیسه نشده اند و برخی نیز برعکس در این دوره جایگاه مناسبی پیدا کرده اند.

سیدحمایت میرزاده نماینده مردم گرمی-مغان در مجلس شورای اسلامی که در سال اول دوره دهم مجلس در سمت سخنگویی کمیسیون آموزش و تحقیقات حضور داشت در انتخابات اخیر نیز در سمت خود ابقا شد.

محمد فیضی زنگیر نماینده مردم اردبیل که در سال اول دوره فعالیت مجلس دهم به عنوان دبیر اول در هیئت رئیسه کمیسیون برنامه و بودجه حضور داشت، در سال دوم فعالیت مجلس و در انتخابات هیئت رئیسه کمیسیون از راهیابی به هیئت رئیسه بازماند.

رضا کریمی دیگر نماینده مردم اردبیل که درسال اول دوره فعالیت دهم مجلس شورای اسلامی در ترکیب هیئت رئیسه حضور نداشت، در جهشی معنادار در انتخابات هیئت رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی به عنوان نایب رئیس اول کمیسیون انتخاب شد.

صدیف بدری نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی هم در انتخابات اخیر هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس در سمت سخنگویی این کمیسیون ابقا شد.

به نوشته سبلانه، ولی ملکی نماینده مردم مشگین شهر برای دومین سال پیاپی نتوانست در در ترکیب هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس قرار گیرد و تنها به عضویت در این کمیسیون اکتفا کرد.

بشیر خالقی نماینده مردم خلخال هم که در سال اول مجلس دهم به عنوان دبیر دوم در هیئت رئیسه کمیسیون بهداشت حضور داشت در انتخابات اخیر از حضور در ترکیب هیئت رئیسه بازماند.

شکور پورحسین شقلان نماینده مردم پارساباد-مغان هم که در سال اول موفق به حضور در ترکیب هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی نشده بود برای دومین سال پیاپی در انتخابات هیئت رئیسه کمیسیون موفقیتی کسب نکرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
اذری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۳
مهمترین افتخار آقای فیضی در مجلس ، عکس گرفتن پشت سر آقایان لاریجانی و .... است!!!!!
اردبیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۳
راستی چرا فرماندار نمین غیر بومی است مگر تئ استان کسی لایق فرماندری نمین نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۶
آقای بدری عملا کار خاصی جز مشق نویسی برای کمیسیون عمران ندارد. ایشان در استیضاح وزیر راه( عامل ترمز راه آهن اردبیل) نیز بسیار منفعلانه عمل کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار