رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: تاکنون چهار هزار و ۵۰۰ تن کلزا از کشاورزان استان خریداری شده و مطالبات کشاورزان کلزاکار اردبیل روز یکشنبه آینده پرداخت می‌شود.
کد خبر: ۴۴۰۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵ 14 June 2017

به گزارش تابناک اردبیل،‌ عدیل سروی در کارگروه خرید گندم شهرستان اردبیل اظهار داشت: تاکنون چهار هزار و 500 تن از کشاورزان شمال استان محصول کلزا خریداری شده است و بابرنامه‌ریزی‌های انجام شده مطالبات این کشاورزان یکشنبه آینده پرداخت می‌شود و از نظر خرید و پرداخت مطالبات کشاورزان کلزاکار هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی بیان کرد: یکی از اولویت‌های اساسی وزارت جهاد کشاورزی افزایش تولید کلزا بوده که به اهداف خود که تامین 70 درصد روغن کشور از دانه‌های روغنی بوده، برسد که در این زمینه کشت کلزا در استان نسبت به سال گذشته 2.5 برابر افزایش یافت است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل با بیان اینکه ستاد خرید گندم در اردبیل تشکیل شده است، افزود: این ستاد مدیریت خرید گندم و پرداخت مطالبات را بر عهده گرفته و انتظار می‌رود امسال در خرید گندم مشکلی وجود نداشته باشد.

سروی تصریح کرد: تاکنون 48 هزار تن گندم از کشاورزان شمال استان خریداری شده و در حال حاضر خرید گندم با جدیت در مناطق شمالی استان جریان دارد و کشاورزان در این زمینه هیچ دغدغه و نگرانی نداشته باشند.

وی گفت: انتظار می‌رود با توجه به تردد کمباین‌ها و کامیون‌ها به دلیل فصل برداشت گندم در جاده‌های استان اقدامات اساسی توسط پلیس راه استان انجام شود و رانندگان وسایل نقلیه نیز هوشیاری لازم را داشته باشند تا شاهد هیچ گونه حادثه دلخراشی در جاده‌های اردبیل نباشیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل اظهار کرد: یکی از اولویت های اساسی جهاد کشاورزی استان نوسازی ناوگان کشاورزی بوده که در سه سال گذشته 115 میلیارد تومان تسهیلات ارائه شده و امسال نیز خط ویژه اعتباری برای مکانیزاسیون کشاورزی با اعتبار 50 میلیارد تومان در نظر گرفت شده است.

وی بیان کرد: استان اردبیل یکی از قطب‌های مهم تولید گندم کشور به شمار می رود و مرغوب‌ترین و باکیفیت‌ترین گندم کشور در اردبیل تولید می‌شود که این امر در تولید نان کیفی نیز موثر است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۵
حاجی آقا سروی علیرغم اینکه استان اردبیل از قطب های کشاورزی کشور می باشند چرا بیش از سه ماهه یکی از معاونت ها ی جهادکشاورزی که مسؤولیت تولیدات گیاهی را عهدار بوده بدون معاون است؟آیا در بین پرسنل جهادکشاورزی افراد شایسته و متخصص و باتجربه نیست که به این پست منصوب شود؟ در حالیکه در بین پرسنل جهادکشاورزی افراد شایسته و متخصص با روحیه مدیریت جهادی بسیارند که برای این پست و حتی پست های بالاتر منصوب شوند درحوزه این معاونت بیش از 3میلیون تن محصولات کشاورزی تولید می گرددقبول کنن تعلل برای این انتصاب بیش ازاین. جایز نیست یابازهم شاهد خواهیم بود مانند سایر معاونتهای آن سازمان معاون از خارج از سازمان منصوب خواهید کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار