تائید مشروط انتخابات شورای شهر اردبیل؛
رضا کریمی گفت که فرماندار اردبیل مکلف است متخلفان 6 صندوق رای شورای شهر را جهت رسیدگی به محاکم قضایی استان معرفی کند.
کد خبر: ۴۴۱۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲ 14 June 2017
به گزارش تابناک اردبیل،رضا کریمی اظهار داشت: بعد از بررسی‌های همه‌جانبه توسط هیئت عالی نظارت بر انتخابات و هیئت اجرایی نتیجه انتخابات شورای اسلامی شهر اردبیل به تائید نهایی رسید که در این زمینه فرماندار اردبیل موظف است برخی مواردی که مقرر شد در سریع‌ترین زمان ممکن به آن‌ها رسیدگی کند.

وی با اشاره به این که بعد از بررسی هیئت عال نظارت انتخابات استان و مسئولان مربوطه تخلفات و سهل‌انگاری در 6 صندوق شعب اخذ رای اردبیل انجام شده بود که با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته قرار شد متخلفان این 6 صندوق توسط فرماندار اردبیل به مسئولان قضائی معرفی شوند که نوع برخورد توسط مسئولان قضایی با متخلفان مشخص می‌شود.

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای اردبیل گفت: یکی از سهل‌انگاری‌های که در انتخابات شورای اسلامی شهر اردبیل وجود داشت این بود که فرماندار اردبیل باید در زمان مشخص تعداد رای کاندیدها را به صورت تفکیک شده به کاندیداها ارائه می‌کرد که این امر انجام نشد و فرماندار اردبیل موظف شد تعداد آرای کاندیداهای شورای اسلامی شهر اردبیل را به تفکیک به نامزدهای اردبیل ارائه کند.

کریمی تصریح کرد: بعد از بررسی و شمارش 15 درصد صندوق رای شورای اسلامی شهر اردبیل تغییر خاصی در اعضای اصلی و علی‌البدل انجام نشد و با بررسی‌های انجام یافته نتیجه انتخابات شورای اسلامی شهر اردبیل به تائید نهایی رسید و همان آگهی قبلی مورد تائید قرار گرفت.

وی اظهار کرد: انتظار می‌رود با حضور اعضای جدید شورای اسلامی شهر اردبیل گام بزرگی در توسعه و پیشرفت اردبیل برداشته شود و با برنامه‌ریزی منسجم و هدفمند اردبیل در مسیر پیشرفت و توسعه قرار داده شود.

به گزارش تابناک اردبیل اسامی منتخبیان اصلی و علی البدل پنجمین دوره انتخابات شورای شهر اردبیل به شرح زیر است.

زهرا قدیمی با ۳۲ هزار و ۹۲ رأی، علیرضا غریبی با ۲۹ هزار و ۳۳۹ رأی، علیرضا پوستی با ۲۷ هزار و ۱۸ رأی، حبیب اله فتحی شیخ احمد با ۱۹ هزار و ۳۳۹ رأی، یعقوب عزیززاده با ۱۸ هزار و ۹۳۰ رأی، یعقوب هاشمی با ۱۸ هزار و ۶۲۹ رأی، یونس رونقی با ۱۷ هزار و ۸۸۷ رأی، جواد انصاری با ۱۶ هزار و ۴۹۳رأی، رحیم آقازاده با ۱۵ هزار و ۵۹۹ رأی، رویا کنعانی با ۱۵ هزار و ۴۳۸ رأی و حسین افسانه با ۱۵ هزار و ۲۰۱ رأی به عنوان اعضای اصلی شورای شهر اردبیل راه یافتند.

اعضای علی‌البدل نیز شامل اسفندیار هوشیار با ۱۴ هزار و ۹۱۴ رأی، بهمن آذروش با ۱۴ هزار و ۹۰۶ رأی، ابراهیم عبدی با ۱۴ هزار و ۷۲۹ رأی، علی هدایتی با ۱۴ هزار و ۲۶ رأی، ابراهیم صفری با ۱۳ هزار و ۵۵۶ رأی، سالار شاکر با ۱۳ هزار و ۱۶۰ رأی و محمد اصلانیان با ۱۲ هزار و ۸۷۸ رأی است.

 انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار