گزارش رسمی استانداری اردبیل
معاون استاندار اردبیل گفت که سال گذشته این استان در بهبود فضای کسب و کار رتبه اول را در بین استان های کشور کسب کرد.
کد خبر: ۴۴۱۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷ 15 June 2017
به گزارش تابناک اردبیل، اقبال عباسی در جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان اردبیل افزود: دولت تدبیر و امید ساماندهی فضای کسب و کار را در دستور کار قرار دارد و مدیران دستگاه های اجرایی باید مصمم تر از گذشته در راستای اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید و اشتغال را جدی بگیرند تا شاهد افزایش اشتغال در استان باشیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل گفت: حمایت از تولیدکنندگان و صنعتگران در اولویت برنامه های استانداری بود و به همین خاطر سال گذشته این استان در بهبود فضای کسب و کار رتبه اول را در بین استان های کشور کسب کرد.
وی از تفویض اختیار 30 درصد بودجه به استان ها خبر داد و گفت: سال گذشته 15 درصد بودجه کشور در اختیار استان ها بود ولی امسال 30 درصد بودجه در اختیار استان ها قرار گرفته و مقرر است این اعتبار در قالب مطالعه صنعت توسعه استان و احیای طرح های راکد هزینه شود.
برپایه گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل،عباسی مطالعه صنعت توسعه استان را ضروری خواند و گفت: هر شهرستان در زمینه های مختلف قابلیت های زیادی دارد که باید مورد مطالعه قرار گرفته و قابلیت های هر شهرستان مشخص شود.
وی همچنین به احیای طرح های راکد استان اشاره کرد و افزود: سال گذشته اقدام های موثری در فعال کردن طرح های راکد انجام شد و امسال هم احیای طرح های راکد مورد تاکید دولت است و تلاش می شود با احیا واحدهای راکد بتوانیم اشتغال و تولید را در استان افزایش دهیم .
به گزارش تابناک اردبیل، خبر کسب رتبه اول استان اردبیل در بهبود فضای کسب و کار برای مردم استان افتخارآفرین است اما انتظار بر این بود که معاون محترم استان شاخص ها و ملاک های ارزیابی برای استخراج چنین آماری را به زبان عامه فهم و شفاف مطرح می کرد تا مردم بیش از پیش در جریان این موضوع باشند.
افکار عمومی با کنار هم گذاشتن حجم انبوه تعطیلی واحدهای تولیدی و رکود کسب و کار در مشاغل گوناگون در سالهای اخیر در استان اردبیل و تاثیر مستقیم آن بر کسب و کار خود،با این گزارش ها و آمار با تردید نگاه می کنند! چرا که می گویند این اطلاعات و آمار چندان سنخیتی با واقعیات زندگی آنان ندارد.
انتهای پیام
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۸
همینه دیگه دم خروس رو باور کنیم یا قسم حضرت عباس رو چندی پیشم مددیر کل بهزیستی می گفت 5500نفر معتاد و درمان کردم و به آغوش خانواده سپردم یکی نیست بگه آقا یکی شو نشون بده بقیه پیشکش
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار