دادستان خبر داد؛
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از شناسایی، دستگیری و بازداشت دو نفر از مدیران متخلف کانال‌های تلگرامی خبر داد.
کد خبر: ۴۴۲۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴ 17 June 2017

به گزارش تابناک اردبیل، ناصر عتباتی اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده و رصد فضای مجازی دو نفر از مدیران متخلف کانال‌های تلگرامی که فعالیت‌های مجرمانه در این شبکه اجتماعی داشتند در اردبیل شناسایی و بازداشت شدند.

وی با اشاره به تلاش سازمان اطلاعات سپاه اردبیل در دستگیری این دو نفر بیان کرد: با داده‌کاوی انجام شده بر روی ابزارها و تجهیزات سایبری این دو فرد دستگیر شده برای سیاه‌نمایی و تخریب علیه ارکان ارزشی نظام به ویژه شورای نگهبان، سپاه و قوه قضائیه اقدام می‌کردند.

عتباتی تصریح کرد: بعد از رصد این فعالیت‌های مجرمانه با دستور قاطع دادستانی هر دو متهم که مدیران این کانال‌ها بودند توسط سازمان اطلاعات سپاه دستگیر شدند و در حال حاضر در بازداشت به سر می‌برند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: در حال حاضر پرونده این دو نفر در مرحله تکمیل تحقیقات بوده که پس از بررسی‌های مختلف در زمینه جرائم ارتکابی آنها دستورات قضایی لازم صادر می‌شود.

وی از رصد فضای مجازی و فعالیت‌های مجرمانه برخی کاربران در شبکه‌های اجتماعی خبر داد و افزود: این گونه حرکت‌ها و فعالیت‌ها به دقت توسط سازمان اطلاعات سپاه اردبیل رصد می‌شود که با شناسایی متخلفان دستورات قضایی لازم برای دستگیری آنها صادر می‌شود که با این امر در تلاش هستیم از فعالیت‌های مجرمانه برخی کاربران در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و تشویش اذهان عمومی جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار