برای برپایی اردوی ۱۰ روزه
تیم فوتبال سایپا با سرمربی اردبیلی خود، علی دایی برای انجام اردوی ۱۰ روزه وارد سرعین شد.
کد خبر: ۴۴۲۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷ 17 June 2017

به گزارش تابناک اردبیل، رضا آستانی، رئیس هیئت فوتبال سرعین عصر جمعه 26 خرداد در مراسم استقبال از کاروان تیم فوتبال سایپا در سرعین اظهار داشت: تیم فوتبال سایپا همراه مربی اردبیلی خود، علی دایی امروز وارد سرعین شد و قرار است اردوی 10 روزه در این شهر برگزار کند تا خود را برای مسابقات لیگ برتر آماده سازد.

وی افزود: کاروان تیم فوتبال سایپا در سرعین 40 نفر است که 24 نفر بازیکن و بقیه کادرفنی، تدارکات و مسئولان تیم هستند که در اردوی سرعین حضور دارند.

رئیس هیئت فوتبال سرعین از آمادگی هیئت فوتبال سرعین برای فراهم کردن زیرساختهای اردوی تیم فوتبال سایپا و سایر تیمهای ورزشی خبر داد و گفت: باتوجه به اینکه شهرستان سرعین یکی از قطبهای مهم گردشگری محسوب می‌شود می‌تواند محل مناسبی برای برپایی اردوی تیمهای فوتبال باشد.

آستانی تصریح کرد: در حال‌حاضر آب و هوای سرعین بسیار مناسب بوده و مورد تایید تیمهای فوتبال لیگ برتر کشور قرار گرفته است که انتظار می‌رود در روزهای آینده شاهد حضور دیگر تیمهای لیگ برتر کشور در اردبیل و سرعین باشیم.

آستانی با بیان اینکه باید برای راه‌اندازی کمپ تیم ملی فوتبال و فراهم کردن زیرساختهای اردوی تیمهای ایرانی و خارجی در سرعین اقدامات اساسی انجام شود، اظهار کرد: در این زمینه مسئولان تاکنون فقط وعده داده‌اند که امیدواریم برای تحقق این امر و فراهم کردن زیرساختهای اردوی تیمهای ورزشی در سرعین اقدامات اساسی انجام دهند.

وی بیان کرد: تیم سایپا از شنبه 27 خرداد تمرینات خود را در شهرستان نیر آغاز می‌کند و در 10 روز اردوی خود علاوه بر تمرین مسابقات تدارکاتی نیز خواهد داشت.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار