نایب رئیس فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «هنوز رایزنی‌های رسمی بین مجلس و دولت درباره وزرای پیشنهادی کابینه دوازدهم صورت نگرفته» گفت که تیم اقتصادی دولت باید در دوره بعد بازسازی و ترمیم شود.
کد خبر: ۴۴۲۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴ 17 June 2017
به گزارش تابناک : سیدمهدی فرشادان اظهار کرد: ما در حوزه‌های اقتصادی،‌ خصوصاً اشتغال و معیشت نواقصی داشتیم که در دوره جدید باید این مشکلات حل شود و تیم اقتصادی دولت مورد بازسازی و ترمیم قرار گیرد و افراد جدید با انگیزه و انرژی وارد عرصه شوند.

وی افزود: ما در حوزه‌های مختلف مشکلاتی داریم که مهمترین آن بخش اقتصاد، صنایع و معادن است و نیازمند عزم جدی در حوزه اقتصاد،‌ ایجاد اشتغال و بهبود معیشت مردم هستیم. اگر هم اقدامی در این زمینه انجام شده قوی نبوده و باید تقویت شود.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خاطرنشان کرد: همچنین اگر افرادی هستند که نمی‌توانند با دولت همراهی کنند باید از کابینه حذف شوند و در مقابل افراد توانمند جایگزین آنها شوند.

وی با بیان اینکه «رایزنی‌های رسمی بین مجلس و دولت درباره وزرای پیشنهادی وجود نداشته است» اضافه کرد: گزینه‌های زیادی برای هر وزارتخانه مطرح شدند اما هنوز هیچ کدام موثق نیست، ولی نهایتاً با توجه به اینکه آقای جهانگیری هم گفتند میانگین سنی کابینه باید به ۴۵ سال کاهش پیدا کند به نظر می‌رسد شاهد تغییراتی در این زمینه باشیم.




منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار