کد خبر: ۴۴۲۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶ 17 June 2017
اکبر صمدی در جمع خبرنگاران در پارس‌آباد اظهار داشت: بازشماری صندوق‌های رای شوراهای اسلامی شهر پارس‌آباد بدون هیچ گونه تغییری در ترکیب اعضای اصلی و علی‌البدل به پایان رسید.

وی افزود: پس از بررسی شکایات تعدادی از کاندیداهای شورای اسلامی شهرهای پارس‌آباد و اصلاندوز و هماهنگی‌های انجام شده با هیئت عالی نظارت استان نسبت به بازشماری حدود 10 درصد از صندوق‌های اخذ رای به تعداد هفت صندوق از مجموع 69 صندوق اخذ رای شهر پارس‌آباد مورد شمارش قرار گرفت.

صمدی بیان کرد: دو صندوق نیز از مجموع پنج صندوق اخذ رای شهر اصلاندوز طی روزهای گذشته در محل فرمانداری با حضور نمایندگان کاندیداهای معترض باشماری شد.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: پس از بازشماری صندوق‌های مورد نظر تفاوت‌های جزئی نتایج حاصله از این بازشماری با صورت جلسات اولیه شعب ثبت‌نام و اخذ رای هیچ گونه تغییری در ترکیب اصلی شورای اسلامی این شهرها ایجاد نکرد.

وی تصریح کرد: با توجه به کثرت کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و خستگی عوامل اجرایی، بازرسی و نظارت در شعب ثبت‌نام و اخذ رای در روز انتخابات و شمارش آرا از نصف شب تا اول صبح، اختلافات جزئی در بازشماری دور از انتظار نیست.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار