سلفی گرفتن به یک پدیده‌ی آشنا و طبیعی تبدیل شده است. به شکلی که بعضی افراد به متخصصان سلفی تبدیل شده‌اند! چرا سلفی‌های برخی بهتر از بقیه افراد می‌شود؟
کد خبر: ۴۴۳۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۴ 17 June 2017

به گزارش تابناک : روزانه مردمی را می‌بینیم که در یک خیابان شلوغ، در آینه‌ کنار شما، در یک رستوران یا در هر مکان عمومی دیگری مشغول سلفی گرفتن هستند. این پدیده به اندازه‌ای گسترش یافته که بعضی افراد به متخصصان سلفی تبدیل شده‌اند! اما چرا سلفی‌های برخی بهتر از بقیه‌ افراد می‌شود؟ جدا از کیفیت دوربین و امکانات گوشی هوشمند، نکات دیگری هم برای گرفتن یک سلفی خوب وجود دارند. یکی از مهم‌ترین این نکات زمانی‌ست که شما این کار را انجام می‌دهید. در این مطلب توضیح داده‌ام که بهترین و بدترین زمان سلفی گرفتن در روز چه وقت است و چرا؟


مایکل وسلی [Michael Wesley]، عکاس حرفه‌ای می‌گوید: «نورپردازی معجزه می‌کند». درست است که نور خورشید در طول روز شرایط بسیار خوبی را برای عکاسی در محیط‌های بیرونی مهیا می‌کند، اما عکاسی در ساعات میانی روز و ظهر روزهای آفتابی، پیشنهاد خوبی نیست. نوری که مستقیما از بالای سر شما می‌تابد باعث ایجاد سایه‌های نامناسبی می‌شود. مثل سایه‌ی زیر چشم‌ها یا روی چانه‌ی شما.
سلفی2

همچنین اگر موضوع صحبت کیفیت و زیبایی پوست باشد، عکاسی در ساعات حدود ۴ عصر هم پیشنهاد خوبی نیست. حوالی این ساعت از روز، پوست شما حالت بی‌طراوتی پیدا می‌کند و پوست اطراف چشمانتان نیز حالت زیبایی ندارد.

سلفی3

هرچند معمولا همه‌ ما حدود ساعت ۱۰ صبح در بهترین و زیباترین حالت خود هستیم، اما بر اساس گفته‌های مایکل وسلی، هیچ ساعت معجزه‌کننده‌ای برای سلفی گرفتن نیست. در عوض توجه به اهمیت نور بسیار مهم است. وسلی در این باره این‌طور گفته است که: «اگر در یک ظهر ابری عکاسی کنید، عکس‌های حماسی جالبی خواهید داشت و البته که عصرها، ظاهر به اصطلاح طلایی و خاصی خواهید داشت». وسلی پیشنهاد می‌کند برای داشتن یک سلفی خوب به «تاثیر سایه‌ها بر صورت و برجستگی‌های چهره‌ خوب دقت کنید و بگذارید چشم‌ها اندکی برق بزنند».

هم‌چنین اگر در شب عکاسی می‌کنید از فلش دوربین خود استفاده کنید و دقت کنید که صورت خود را جلوی منبع نور فلش قرار دهید.





منبع : رکنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار