براساس موافقت رئیس فدراسیون والیبال و اعلام دبیرکل فدراسیون والیبال مسابقات والیبال انتخابی بزرگسالان جهان به اردبیل واگذار شد.
کد خبر: ۴۴۴۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳ 19 June 2017
به گزارش تابناک اردبیل، محمود افشاردوست، اظهار کرد: به دنبال میزبانی مطلوب استان اردبیل از مسابقات والیبال امیدهای آسیا، فدراسیون والیبال با میزبانی این استان از مسابقات والیبال انتخابی جهان موافقت به عمل آورد.
وی افزود: به دنبال درخواست هیأت والیبال استان، حمایت‌های استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان، از برگزاری این رویداد مهم ورزشی در اردبیل استقبال شد تا با حضور 5 تیم مطرح آسیایی مسابقات والیبال انتخابی جهان در رده سنی بزرگسالان به میزبانی اردبیل برگزار شود.
دبیرکل فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه این مسابقات در مجموعه ورزشی 6 هزار نفری حسین رضازاده برگزار خواهد شد، تصریح کرد: پیش از این ظرفیت بسیار مناسب استان اردبیل برای میزبانی از مسابقات مهم آسیایی به اثبات رسیده بود و با بررسی‌های نهایی مجددا با اعطای امتیاز یک رویداد مهم آسیایی دیگر در اردبیل موافقت به عمل آمد.
افشاردوست از برگزاری مسابقات والیبال  انتخابی جهان در مردادماه سال جاری خبر داد و اضافه کرد: از دلایل عمده اعطای این میزبانی امکانات مناسب سخت افزاری، رضایت عوامل اجرایی فدراسیون و کنفدراسیون والیبال آسیا و حضور پرشور تماشاگران اردبیلی در مسابقات بود.
  وی توضیح داد: امکانات مناسب اماکن ورزشی اردبیل، همدلی و اتحاد مسؤولان استانی و حضور پرشور تماشاگران اردبیلی در سالن برگزاری مسابقات از نکات بسیار قابل توجه و خوب این استان در میزبانی از مسابقات آسیایی تلقی می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار