مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: ارائه خدمات گردشگری استاندارد می تواند مسیر ثروت سازی در اردبیل را فراهم کرده و به جذب گردشگران بین المللی در منطقه منجر شود.
کد خبر: ۴۴۵۷۶۲
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳ 21 June 2017
به گزارش تابناک : کریم حاجی‌زاده در دیدار با مدیر کل استاندار اردبیل  با بیان اینکه  امروزه بحث گردشگری یکی از زمینه های ثروت ساز در دنیا است، خاطرنشان کرد: باید بتوانیم با وجود پتانسیل ها و فرصتهایی که در منطقه داریم با استانداردسازی این مواهب به جذب گردشگر و رونق توسعه اقتصادی استان  کمک کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی اردبیل با بیان اینکه گردشگری یکی از زمینه‌های ثروت سازی در استان اردبیل است، اضافه کرد: برای دستیابی به توسعه دلخواه نیازمند استانداردهای بین المللی هستیم. 

به گفته وی امروز برای رقابت در عرصه بین المللی و رسیدن به توسعه مطلوب و کسب ثروت نیازمند استانداردهای خاصی هستیم که در عرصه رقابت حرف اول را میزند.

وی با بیان اینکه بازار گسترده نیازمند خدمات متناسب و استاندارد نیز می باشد، اضافه کرد: در صورتی که بازار بین‌المللی گردشگری برای اردبیل در نظر بگیریم باید بتوانیم خدمات استاندارد جهانی

 نیز ارائه کنیم. 

حاجی زاده اضافه کرد: انعقاد تفاهم‌نامه با اداره کل استاندارد می‌تواند منجر به همکاری‌های علمی و پژوهشی و ارتقا کیفی خدمات گردشگری شود بطوریکه ارائه ارائه خدمات استاندارد منجر به افزایش آمار گردشگران و ایجاد ارزش‌افزوده از محل گردشگری می شود.





منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار