همان طور که پیش از این اعلام شده بود تیم ملیفوتبال کشورمان بعد از قطعی شدن صعودش به روسیه 2018 در اولین بازی تدارکاتی مهم به مصاف میزبان جام جهانی خواهد رفت.
کد خبر: ۴۴۶۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰ 22 June 2017
ورزش سه: ایران بعد از برزیل به عنوان دومین تیم صعود کننده . در کنار روسیه میزبان به عنوان سومین تیم حاضر در بزرگ ترین تورنمنت فوتبال دنیا در سال آینده میلادی لقب گرفت تا برای اولین بار در تاریخ این رقابت ها بدون هیچ استرس و نگرانی با اقتدار فرصت رویارویی با غول های بزرگ فوتبال جهان را داشته باشد.

در شرایطی که انتظار می رفت تیم اول قاره آسیا با صعود مقتدرانه خود به جام جهانی در دستور کار تیم های بزرگ دنیا برای بازی تدارکاتی قرار بگیرد در اولین گام میزبان جام جهانی 2018 برای انجام یک بازی پیش قدم شد که مورد موافق کارلوس کی روش قرار گرفت و این مربی بعد از جدال با ازبکستان این نوید را به طرفداران تیم ملی داد که ملی پوشان مهرماه سال جاری میزبان روسیه خواهند بود.

بعد از این اظهار نظر ابهاماتی در خصوص سفر میزبان جام جهانی به ایران رقم خورد به خصوص در پی انتشار علاقمندی هندی ها برای میزبانی از روسیه در تورنمنت چهارجانبه در همان تایم زمانی مد نظر فدراسیون فوتبال ایران که همین امر باعث شد تا برای از بین رفتن ابهامات رئیس اتحادیه فوتبال روسیه پیرامون مصاف با ایران صحبت هایی انجام دهد.

ویتالی موتکو با تاکید بر این که رویارویی با تیم قدرتمند ایران در دستور کار فدراسیون فوتبال روسیه است مدعی شد برنامه ریزی های این دیدار انجام شده و به زودی جزئیات آن در اختیار رسانه ها قرار خواهد گرفت. رئیس اتحادیه فوتبال روسیه در مصاحبه با رسانه های روسی همچنین تلویحا از میزبانی تهران در این بازی سخن گفت اما مدعی شد جزئیات مصاف ایران و روسیه د رمهرماه به زودی از جانب دو فدراسیون کشورها منتشر خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار