معاون دادگستری استان اردبیل:
معاون دادگستری استان اردبیل گفت: بسیاری از جوانان به دلیل مشکلات اقتصادی و بیکاری در زندان به سر می‌برند.
کد خبر: ۴۴۶۴۳۷
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰ 22 June 2017

به گزارش تابناک اردبیل، یوسف خدادادی در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاران در اتاق بازرگانی اردبیل اظهار داشت: با برگزاری جلسات کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری مشکلات 58 واحد تولیدی در اردبیل برطرف شده و هم اکنون این واحدها در راستای تولید و رونق اشتغال و اقتصاد منطقه گام اساسی برداشته‌اند.

وی تصریح کرد: واحدهای تولیدی که مشکلات بانکی، اداری و سرمایه‌گذاری داشتند به جلسات کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری استان دعوت شدند که با بررسی مشکلات توسط مسئولان قضایی، بانک‌ها و بخش خصوصی مشکلات این واحدها برطرف می‌شود.

خدادادی گفت: در سال گذشته اقدامات بسیار اساسی در راستای رونق تولید و اشتغال و حل مشکلات واحدهای تولیدی در اردبیل انجام شد که امسال نیز برنامه‌ریزی شده واحدهای تولیدی مشکل‌دار به جلسات کمیته قضایی معرفی شوند که در این جلسات مشکلات این واحدهای تولیدی بررسی و تصمیمات اساسی توسط مسئولان اتخاذ می‌شود.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل از کسب رتبه نخست کمیته حمایت از سرمایه‌گذاری اتاق بازرگانی اردبیل در کشور خبر داد و افزود: این کمیته سال گذشه توانست در بین تمام استان‌های کشور رتبه شاخص را به دست آورد که تاثیرات به سزایی در پویایی اقتصاد منطقه داشته است.

وی بیان کرد: نیاز است بانک‌های عامل با ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی تعامل همه‌جانبه‌ای با آنها داشته باشند تا دغدغه و نگرانی صاحبان واحدهای تولیدی برطرف شود و بدون هیچ نگرانی به اشتغال و تولید در منطقه مشغول شوند.

به نوشته تسنیم، خدادادی تصریح کرد: یکی از اولویت‌های اساسی مسئولان قضایی استان حمایت از سرمایه‌گذاران در منطقه بوده چرا که اگر بتوانیم روند سرمایه‌گذاری در اردبیل را تسهیل کنیم بی‌شک شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه می‌شویم که این امر ورود افراد به زندان را نیز کاهش خواهد داد.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: امروزه بسیاری از جوانان به دلیل مشکلات اقتصادی و بیکاری در زندان به سر می‌برند که اگر روند اشتغال و اقتصاد در منطقه رونق گیرد این جوانان صاحب شغل شده و کمک شایانی به خود و خانواده‌هایشان می‌کنند.

به گزارش تابناک اردبیل، مطابق با قوانین جاری کشور، دولت موظف است که زیرساخت ها و زمینه های اشتغال و کسب و کار را در کشور فراهم کند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
درد دل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۷
دلیل بالا بودن بیکاری در استان ما از متوسط کشوری معلوم است:
1- استاندار ی که دولت به اصطلاح تدبیر برای استان مظلوم ما فرستاده ، بازنشسته و پروازیست ایشان مجبورند هفته ای چند روز برای رسیدگی به امور خانواده در تهران باشند بنابراین امور اساسی استان به حال خود رها میشوند ، ذوب آهن با سوء استفاده از ضعف مدیریت اجرایی استان ، حقوق کارگرانش را ماهها به تاخیر می اندازد تا بحرانی برای منطقه در رسانه ها و خصوصا افکار عمومی ایجاد شود و کسی از مسئولان ککش هم نگزد. راه آهن به عنوان شریان حیاتی برای حال و آینده استان به تعطیلی کامل کشیده میشود ، بیمارستان تروما بعنوان تنها مرکز تخصصی سوانح وسوختگی تعطیل میشودو...
2- تصور کنید اگر مختصر توانی در این 4 سال نامبارک از سوی مدیریت ارشد استان برای اینکارها صرف میشد چقدر زیرساختهای توسعه کل استان ارتقا می یافت و چندهزار نفر بیکار ، بطور مستقیم وغیر مستقیم مشغول بکار میشدند
3- پتروشیمی اردبیل که در طول مدت دولت نهم کلنگ زنی شد و با جدیت کار میشد چنان به تعطیلی کشیده شده که بقول برخی رسانه ها به محل تجمع و تولید مثل سگهای ولگرد روستاهای اطراف تبدیل شده اگر در این 4 سال که مدت کمی هم نیست اجرا میشد نزدیک به 3 هزار نفر در آنجا مشغول بکار میشدند
نتیجه گیری : دولت یازدهم فقط برای استانهای خاص مثل منطقه مربوط به آقای نوبخت و یا منطقه مربوط به یکی از سران ... پول تزریق میکند و استاندار هم عین خیالش نیست و شب وروز مشغول انتصاب مشاور برای خود است فعلا تعداد مشاوران از مرز 20 نفر گذشته و بعد از چهار سال معلوم نیست بودن اینهمه مشاور چه نفعی برای استان داشته است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۹
بهترین راه مشغول بکار شدن ، اخذ امریه برای گذرندان خدمت سربازی در استانداری اردبیل است زیرا بلافاصله پس از پایان سربازی ، بی سروصدا به استخدام این اداره درخواهید آمد . بسیاری افراد از برخی مشاوران فعلی گرفته تا تعدادی از کارمندان معاونت ... به همین روش استخدام شده اند . در این بین پسرخوانده یکی از فرمانداران و فرزند فرماندار اسبق س و... را هم میشود مثال زد!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار