فرجی زندگی راحت و عادی مردم سوریه در دمشق را مرهون رشادت‌های رزمندگان مدافع حرم کشور دانست و گفت: آمریکا با هواپیماهای F16 خود از رزمندگان ما که لباس‌های ساده می‌پوشند و با در دست گرفتن اسلحه‌های کلاش در بیابان‌ها راه می‌روند، وحشت دارد.
کد خبر: ۴۴۶۸۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰ 24 June 2017
فرمانده تیپ 32سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: اسرائیل دیگر برای ما تهدید نیست و سخت ترین جنجگوها داعشی بودند که در حال حاضر از طریق جنگ روانی کار خود را پیش می برند.

به گزارش ایسنا، سردار مهدی فرجی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه روز جهانی  قدس در شهر همدان اظهار کرد: امروز روز قدس است و این روز را امام خمینی(ره ) در سال 1358طی پیامی با عنوان روز قدس پیشنهاد کردند و از آن پس آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز تجدید میثاق با آرمان های مردم مظلوم فلسطین نامگذاری شد.

وی با بیان اینکه روز قدس جان تازه ای به فلسطین داده و موجب وحشت اسرائیل شده است افزود: امروز اسرائیل در کنار مرزهای خودش هم نمی تواند کاری انجام دهد.

فرجی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری گفت: هر نفری که در روز قدس بیرون می آید و در راهپیمایی روز قدس شرکت می کند در حفظ دستاوردهای انقلاب و امنیت کشور گام برداشته است.

فرمانده تیپ 32 سپاه استان همدان روز قدس امسال را پررنگ تر از سالهای قبل ارزیابی کرد ویادآور شد: استکبار و آمریکا قدس را اشغال کرده و به شدت از این روز وحشت دارد.

وی از هزینه های گزاف آمریکا برای تبلیغ و فراموشی فلسطین سخن گفت و اظهار کرد: هزینه ای که ما در روز قدس می پردازیم، حضور مردم در راهپیمایی این روز است.

وی همچنین سند 2030 را سندی اسرائیلی با پوشش و ظاهری بسیار شیک معرفی کرد و افزود: نتایج شعارهایی که در حوزه بهداشت و درمان با مفهوم فرزند آوری و فرزند کمتر زندگی بهتر داشت، امروزه در مرزهای جبهه های مقاومت قابل مشاهده است.

فرجی زندگی راحت و عادی مردم سوریه در دمشق را مرهون رشادت های رزمندگان مدافع حرم کشور دانست و گفت: آمرییکا با هواپیماهای F16 خود از رزمندگان ما که لباس های ساده می پوشند و با در دست گرفتن اسلحه های کلاش در بیابانها راه می روند، وحشت دارد.

فرمانده تیپ 32 سپاه استان همدان حضور رزمندگان در جبهه های مقاومت را بی نظیر و کلیدی دانست و اظهار کرد: جوانان استان همدان را بنده در محلی که ١۰ برابر منطقه عملیاتی کربلای 5 سخت و دشوار بود آزمودم و با توجه به اینکه هر جنگجوی چچنی ١۰ رزمنده ی ما را حریف است، جوانان ما حرکت ها و رشادت هایی از خود نشان دادند که بی نظیر بود.

وی همدان را پیشتاز در تمام موقعیت های بحرانی دانست و افزود: همانگونه که جوانان در 8 سال دفاع مقدس جنگیدند امروز هم پیشتازانه در جبهه های مقاومت حضور یافتند و مردم استان نیز در حمایت از آنان کوشیدند.

فرجی با تاکید بر اینکه هیچ کسی در ازای هیچ پولی جان خود را به خطر نمی اندازد گفت: اینکه می گویند مدافعان حرم بخاطر پول در جبهه های مقاومت می جنگند، چنین چیزی واقعیت ندارد و مردم استان همدان باید به رزمنده های خود افتخار کنند چراکه آنان جزو فاتحان مناطق اشغال شده توسط نیروهای تروریستی بودند.

فرمانده تیپ 32 سپاه استان تجربه رزمندگان استان همدان را بالا عنوان کرد و گفت: رزمندگان جوان استان همدان به خاطر حضور مستمر در جبهه های مقاومت تجربیات زیادی دارند. 

وی مهمترین فاکتور در تست تاب و توانی که از رزمندگان گرفته می شود را روحیه ایثار و شهادت طلبی عنوان کرد و ادامه داد: هر ایرانی که در گروهی به عنوان لیدر قرار می گیرد آن گروه پیروزمندانه به اهدافی که در نظر دارد دست می یابد.

وی از ارسال 34 محموله سنگین حمایتی از سوی استان همدان به سوریه سخن گفت و افزود: تاکنون کمک های زیادی از استان ما به جبهه مقاومت ارسال شده است.

فرجی با تاکید براینکه اسرائیل دیگر برای ما تهدید نیست اظهار کرد: سخت ترین جنگجوها داعشی بودند که در حال حاضر فقط از طریق جنگ روانی کار خود را پیش می برد.

وی جنگ تروریست ها را در ظاهر به حضور عربها دانست و گفت: در اصل این آمریکا و اسرائیل هستند که داعش را حمایت می کنند و ارتش سوریه در حال جنگ با یک گروه تروریستی نیست بلکه با ارتش منطقه درگیر است چراکه یک گروه تروریستی نمی تواند در یک لحظه 200 خودروی انتحاری را منهدم کن.

فرمانده تیپ 32 سپاه همدان از 14 شهید مدافع حرم استان یاد کرد و افزود: شهید ترابی کمال، شمسی پور، مجید صانعی جوان ورزشکار و فاتح بودند و محمد رضا زارع الوانی گمنام ترین رزمنده و قوی ترین نیروی چریکی در استان همدان بود.

وی محمدحسین بشیری را استاد اخلاق و بهترین نیروی تخریب چی در سوریه معرفی کرد و گفت: سعید شاملو در ملایر مردی خستگی ناپذیر بود و حسین غلامی تنها ترین سردار بود که به تنهایی در مقابل گروه بزرگی از تروریست ها مقاومت کرد و مهدی قاضی خانی و فانوسی از مردان بزرگی بودند که خانواده و فرزندان خود را رها کردند و به جبهه های مقاومت پیوستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار