احمد صفری با بیان این مطلب که راه رسیدن به توسعه در مناطق کمتر توسعه یافته سرمایه گذاری همزمان بخش خصوصی و دولتی است،از ایجاد کردن بستر سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران ‌بخش خصوصی انتقاد کرد.
کد خبر: ۴۴۷۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹ 24 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از کرد پرس، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی ،با اشاره به جذب نشدن سرمایه گذاری خارجی در مناطق کمتر توسعه یافته،اذعان کرد:ما هنوز در کشور و به ویژه در مناطق کمتر برخوردار شرایط مناسبی برای سرمایه گذاران خارجی فراهم نکرده ایم تا سرپایه گذاران با آرامش خاطر،ریسک سرمایه گذاری را بپذیرند.

وی ادامه ادامه داد:ما در جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی چه در حوزه خارجی و چه در حوزه داخلی با مشکل مواجه ایم که قسمتی از آن به ناهماهنگی های اداری و قسمتی از آن به آماده نبودن‌ بستر و شرایط برای سرمایه گذاران و بخشی هم‌به مشکلات ساختاری در زمینه سرمایه گذاری برمی گردد.

صفری با بیان این مطلب که تحریم ها در روند سرمایه گذاری بخش خصوصی تاثیر می گذارد اما شرط اساسی نیست،توضیح داد:واقعیت این است،تحریم ها عامل فرار سرمایه گذاری و به ویژه سرمایه گذاری خارجی است،اما ما در حوزه جذب سرمایه گذاری داخلی هم با مشکل روبه روییم و نتوانسته ایم در این راه مسیر را هموار کنیم.

وی تصریح کرد:بر همین اساس نرخ سرمایه گذاری بخش خصوصی در مناطق کمتر توسعه یافته ای مانند کرمانشاه هم رقم مناسبی نیست و جا دارد که دولت و کابینه آینده به دنبال راهکارهای اساسی برای این موضوع باشند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار