رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: با مصوبه هیئت دولت و مجلس شورای اسلامی تمام تولیدکنندگان فرش دستباف در اردبیل تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند.
کد خبر: ۴۴۸۱۰۸
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸ 25 June 2017
به گزارش تابناک : سیدحامد عاملی ظهر امروز در جلسه راهبری خوشه‌های صنعتی استان اردبیل اظهار داشت: مصوبه بیمه تولیدکنندگان فرش دستباف توسط هیئت دولت و مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تمام تولیدکنندگان فعال فرش دستباف در استان اردبیل تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه یکی از مطالبات اساسی تولیدکنندگان و بافندگان فرش دستباف تا به امروز بحث بیمه بود، افزود: با حمایت دولت و نمایندگان مجلس هم‌اکنون این دغدغه برطرف شده و انتظار می‌رود تحول عظیمی در حوزه فرش دستباف استان اردبیل را شاهد باشیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از ارائه تسهیلات به تولیدکنندگان فرش در استان اردبیل خبر داد و اظهار کرد: در این زمینه سازمان صنعت، معدن و تجارت برنامه‌ریزی هدفمندی را پیش‌بینی کرده تا تولیدکنندگان در راستای تولید فرش باکیفیت دغدغه‌ای نداشته باشند.

عاملی تصریح کرد: انتظار می‌رود بحث تعالی دغدغه‌های ذهنی و فکری تولیدکنندگان فرش دستباف مبنای اساسی قرار گیرد تا مطالبات و خواسته‌های این تولیدکنندگان مورد بررسی قرار گرفته و در این زمینه راهکارهای اساسی برای ارتقای صنعت فرش در اردبیل به کار گرفته شود.

وی بیان کرد: دولت زیرساخت‌های لازم را برای توسعه فرش دستباف در اختیار قرار می‌دهد ولی در این زمینه حضور تولیدکنندگان بافندگان و بخش خصوصی نیاز اساسی است که باید خود بتوانند ایده‌ها و طرحهای خود را پیاده کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از راه‌اندازی دو مجتمع استاندارد فرش در اردبیل خبر داد و گفت: در صدد هستیم این مجتمع‌ها را ارتقاء دهیم تا بتوانیم گام بزرگی در حوزه صادرات و تولید فرش دستباف در سطح استان و کشور داشته باشیم.




منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار