مدیرکل امور زندان‌های استان اردبیل:
مدیرکل امور زندان‌های استان اردبیل با اشاره به کمبود جا در زندان‌های فعلی استان از احداث دو زندان دیگر خبر داد
کد خبر: ۴۵۰۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸ 01 July 2017

به گزارش تابناک اردبیل، مراد فتحی در بازدید از زندان اردبیل تصریح کرد: در حال حاضر زندان‌های اردبیل نزدیک به سه برابر ظرفیت خود زندانی دارند.

وی افزود: زندان فعلی اردبیل برای ۷۰۰ نفر احداث شده  و بافت آن قدیمی است؛ در حالی که در عمل بیش از سه برابر ظرفیت زندانی دارد.

مدیرکل امور زندان‌های استان به فعالیت زندان‌های خلخال، مشگین شهر و گرمی اشاره کرد و گفت: در مجموع هشت مرکز نگه‌داری در سطح استان دایر است اما این تعداد کفاف نیازهای موجود را نمی‌کند.

فتحی تصریح کرد: برای رفع مشکلات احداث دو زندان یکی در جنوب و دیگری در شمال استان برنامه ریزی شده تا زندانیان هر منطقه در همان شهرستان نگه‌داری شده و از تراکم زندان اردبیل نیز کاسته شود.

وی با اشاره به اینکه زندان فعلی خلخال پاسخگو نیست، به احداث زندان بزرگ‌تر در خلخال اشاره کرد و گفت: این پروژه ۹۰ درصد پیشرفت دارد و در صورت تأمین اعتبار می‌تواند به زودی به بهره‌برداری برسد.

مدیرکل امور زندان‌های استان متذکر شد: بعد از بهره‌برداری محکومیت‌های سنگین زندانیان شهرستان که به دلیل نبود جا به اردبیل منتقل می‌شد در خلخال نگه‌داری خواهد شد.

فتحی پروژه دوم را زندان در گرمی با پیشرفت ۵۰ درصد عنوان کرد و گفت: این مجموعه نیز در صورت تخصیص اعتبار در سال ۹۷ به بهره‌برداری می رسد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۰
خبر از این خوش تر دیگه نمیشد واقعا بدید به مردم اردبیل. استانهای دیگه پالایشگاه و کارخانه و پتروشیمی و خودروسازی می زنند اینجا زندان احداث می کنند. اونم چه پیشرفت خارق العاده ای داره روند ساخت زنداناشون 90 در صد پیشرفت کرده.
برید تحقیق کنید چرا زندانهای هلند دارن خالی از زندانی می شوند چر؟ هلندی ها از فضا اومده اند؟ نه از فضا نیامده اند نشسته اند فکر کرده اند و کار و تلاش کرده اند که زندانی هاشون کم شده و جرم وجنایت پایین اومده.

من فکر کردم راه آهن اردبیل میانه 90 در صد پیشرفت کرده نگو زندان خلخال بوده.

خارج از شوخی ولی اصلا ازین خبر خوشحال نشدیم هیچ نا امید هم شدیم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار