مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل از توسعه فعالیت مراکز کانون های این استان بویژه در مناطق روستایی خبر داد.
کد خبر: ۴۵۴۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۷ 05 July 2017
به گزارش تابناک : هاجر جمادیه روز چهارشنبه در نشستی با فرماندار خلخال گفت: هم اکنون ۳۱ مرکز ثابت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مرکز و مناطق مختلف استان با بیش از ۶۰ هزار نفر عضو فعالیت دارند.
او افزود: با خرید سه دستگاه خودرو بزودی چند مرکز سیار روستایی کانون در روستاهای استان راه اندازی شده و در اختیار کودکان و نوجوانان این مناطق قرار خواهد گرفت.
وی همچنین به راه اندازی کانون زبان های خارجی خلخال در آینده نزدیک اشاره کرد و گفت: کانون زبان های خارجی شهرستان گرمی آماده افتتاح بوده و با توجه به همکاری فرمانداری خلخال در تامین ساختمان مورد نیاز کانون زبان های خارجی این شهرستان نیز بزودی بهره برداری می شود.
وی آموزش زبان های خارجی برابر با استانداردهای تعریف شده جهانی در کنار قبول مدارک صادر شده از سوی کانون های زبان از سوی دستگاه های دولتی را از جمله مزایای راه اندازی کانون های زبان وابسته به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ذکر کرد و افزود: با راه اندازی کانون زبان گرمی برای ۱۰ نفر اشتغال زایی شده و با راه اندازی کانون زبان شهر خلخال نیز زمینه اشتغال ۱۰ نفر در این شهرستان فراهم می شود.
وی همچنین با اشاره به نیاز شهر خلخال برای راه اندازی مرکز شماره ۲ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خواستار تامین ساختمان و یا زمین مورد نیاز برای راه اندازی این مرکز از سوی فرمانداری خلخال شد.
فرماندار خلخال نیز در این جلسه با اعلام همکاری برای تامین نیازمندی های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خلخال گفت: انتظار فرمانداری از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نقش آفرینی این کانون در مناسبت های مختلف و همکاری تنگاتنگ آن با فرمانداری است.
فریدون بابایی افزود: با توجه به نقش برجسته این کانون در شکل گیری درست شخصیتی کودکان فعالیت آن نیز باید بسیار برجسته تر از سایر نهادهای آموزشی و پرورشی بوده و در جامعه نمود عینی و عملی داشته باشد.
فرماندار خلخال با بیان اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان نباید گمنام بماند گفت: خدمات ارائه شده این کانون باید گسترده ، همه گیر و تاثیرگذار در جای جای جامعه باشد.
شهرستان خلخال با ۹۵ هزار نفر جمعیت در ۱۱۵ کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار