مردم شهیدپرور اردبیل امروز با ندای "یا زینب" پیکر مطهر شهید مدافع حرم علی سیفی را تشییع کردند.
کد خبر: ۴۵۴۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸ 05 July 2017

به گزارش تابناک اردبیل، شهید مدافع حرمی که حدود یک ماه پیش در یکی از عملیات‌های منطقه حما در سوریه  برای نجات از جان فرمانده خود در درگیری با تروریست‌های تکفیری داعش به درجه شهادت نائل امد.

مردم اردبیل امروز با ندای یازینب (س) پیکر مطهر شهید مدافع حرم علی سیفی را از مقابل مصلای امام تا آرمستان بهشت فاطمه(س) اردبیل پس از طی کیلومترها و با سینه‌زنی و روضه‌خوانی تشییع کردند.

امروز درحاشیه‌های مراسم تشییع پیکر این جوان 26 اردبیلی که مدت‌ها آرزوی شهادت را در خود می‌پروراند مادر و خواهران این شهید مدافع حرم را دیدم که مدام نام‌های مبارک شهدای نینوا وشهدای کربلا را زمزمه می‌کردند .

امروز درحاشیه این مراسم مادری را دیدم که می‌گفت علی جان تو را به حضرت زینب، تو را به حضرت اباعبدالحسین، تو را به علی اکبر فدا کردم، علی جان مادرت فدای تو و همرزمانت.

مردم اردبیل با دردست داشتن علم‌های متبرکه با نام‌ها مقدس شهدای کربلا و شهدای مراسم تشییع پیکر پاک شهید مدافع حرم علی سیفی به‌صورت باشکوه و گسترده برگزار کردند.

 

درمراسم تشییع این شهید مدافع حرم سردار بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) در طی سخنانی با گرامیداشت و زنده‌نگه داشتن یاد و خاطره شهدای مدافع از دفترخاطرات علی سیفی شهید 26 ساله مدافع حرم برای حاضرین بازگو کرد.

بابازاده با اشاره به اینکه این جوان همیشه با وضو همیشه در زمزمه تسبیحات و ذکر خدا بود و همیشه با مهربانی با همرزمان وهمکاران خود رفتارمی‌کرد.

وی بیان کرد: بارها تلاش کردیم که اجازه ندهیم به منطقه عملیاتی سوریه اعزام شود اما با اسرارهای مکرر این جوان خوش ذوق و علاقه‌مند به اهل بیت (ع) با ایمان وتقوای که داشت توانست هم مادر و هم سه خواهر خود را درمدت کوتاهی راضی کند به‌طوری که خانواده این شهید والامقام واسطه رفتن شهید مدافع حرم علی سیفی به مناطق عملیاتی سوریه شدند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به اینکه دشمنان با به راه انداختن برخی از سخنان بیهوده در رسانه‌ها مبنی براینکه شهدای مدافع حرم به خاطر پول راهی مناطق عملیاتی جبهه مقاومت می‌شوند تصریح کرد: کدام جوان، کدام عزیزی‌، کدام رزمنده‌ای جان شیرین خود را با پول معاوضه می‌کند و به‌خاطر پول جدای خانواده، جدای از خاک وطن و سختی‌های دیگر آن منطقه عملیاتی جبهه مقاومت را تحمل می‌کند.

به گزارش فارس، سردار بابازاده بیان کرد : امروز مردم و مسوولان همیشه درصحنه استان اردبیل بار دیگر با حضور دراین مراسم پرشور و باشکوه تشییع پیکر شهید مدافع حرم علی سیفی نشان دادند که این ملت پشتوانه ولایت فقیه و رهبری هستند و تا ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) پرچمدار این ولایت و حامیان پرچمداران ولایت فقیه خواهند ماند.

علی سیفی  جوان 26 ساله شهید مدافع حرم لحظاتی پیش در بهشت فاطمه اردبیل در جمع باشکوه و گسترده مردم اردبیل و جمعی از مسوولان نظامی و انتظامی، سپاه و بسیج در کنار مزار شهدای بهشت فاطمه (س) اردبیل آرام گرفت.

مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم "علی سیفی" از ساعت 10 صبح امروز با حضور گسترده مردم اردبیل در میدان امام حسین(ع) این شهر برگزار شده و اقامه نماز بر پیکر این شهید توسط آیت‌الله عاملی در میدان مصلی برگزار شد.

دسته‌جات و هیئت‌های عزاداری اردبیل در این مراسم حضور پرشوری دارند و با مداحی و سینه‌زنی پیکر مطهر این شهید را تا آرامستان بهشت فاطمه(س) اردبیل همراهی می‌کنند که تا دقایقی دیگر پیکر مطهر این بزرگوار در آرامستان بهشت فاطمه(س) آرام می‌گیرد.

علی سیفی در جنگ با تکفیری‌ها و تروریست‌ها برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) در سوریه به شهادت رسیده است امروز بر روی دستان مردم قدرشناس استان اردبیل مراسم تشییع پیکر این شهید بزرگوار برگزار شد و قطعا مردم استان با حضور در این مراسم نشان دادند راه این شهیدان و دفاع از حرم اهل بیت(ع) متوقف نشده و مردم با سر دادن شعار "کلّنا عبّاسُکِ یا زینب" در حرم اهل بیت(ع) اعلام کردند که همه مردم مدافع حرم حضرت زینب(س) هستند.

 

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار