نماینده ولی فقیه در استان از تحقق نیافتن وعده های دولت در خصوص پروژه راه آهن اردبیل انتقاد کرد.
کد خبر: ۴۵۹۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲ 15 July 2017

به گزارش تابناک اردبیل، حجت الاسلام سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و خطیب جمعه اردبیل با انتقاد از عدم تکمیل پروژه راه آهن اردبیل اظهار داشت: از دولت گله داریم چون با اینکه آقای نوبخت این هفته اعلام کرد "راه آهن سراسری به پنج مرکز استان متصل می شود و ماه آینده قطار به کرمانشاه و ارومیه خواهد رسید"، پروژه راه آهن اردبیل مغفول مانده و فراموش شده است.

وی در خطبه های نماز جمعه اردبیل افزود: همه ما از حادثه آتنا فرزند معصوم استان متاثریم و به خانواده این طفل و اهالی پارس آباد تسلیت می گوییم.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی با تمام توان به این موضوع وارد شده و یقین داریم سریعا قاتل را به عقوبت خود خواهند رساند، اضافه کرد: از همه دلسوزان می خواهیم پیگیری موضوع را به طریق قانونی یعنی دستگاه قضا واگذار کنند.

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر اینکه دستگاه قضا در اینگونه امور به طور قطع مماشات ندارد، تصریح کرد: قطعا با اقدام به موقع دستگاه قضا، بازدارندگی به طور کامل تامین خواهد شد.

وی با بیان اینکه این حادثه و حوادث مشابه آن مثل ماجرای ستایش، نشان می دهد که خطرات فرهنگی بزرگ در بیخ گوش ماست، ادامه داد: بنابراین دولت باید در تنظیم بودجه کشور، اعتبار کافی برای امور فرهنگی قرار دهد که متاسفانه اینگونه نیست.

عاملی متذکر شد: همچنین مجلس و بویژه کمیسیون فرهنگی مجلس باید طرح های مهم برای ارتقاء بنیان فرهنگی جامعه داشته باشد و دچار روزمرگی نگردد و باید با کمال تاسف گفت مجلس در این خصوص نمره قبولی ندارد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
با احترام، باید عرض کنم که اگر قرار بود انتقادات اثر داشته باشد در همان 4 سال گذشته اثر میکرد. هم استانی های عزیز به دولتی رای دادند که عامل تعطیلی راه آهن بود و بعید است که در 4 سال آینده نیز تغییر رویه دهد. وقتی خودمان به خودمان رحم نمی کنیم نباید از دیگران انتظار ترحم داشته باشیم. تنها راه باقیمانده فشار بر دولت برای صدور مجوز سرمایه گذار خارجی است. در صورت صدور مجوز، میتوان از کشورهای خارجی کمک گرفت؛ وگرنه به خیر آنان امیدی نیست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۵
سلام حاج اقا ، کاش برخی از نمایندگان که در ایام انتخابات اخیر وکیل الدوله شدند وبجای دفاع از حقوق مردم ، به نفع رئیس دولت وبرای رای آوردن مجدد او سرازپا نشناختند کمی از شما یاد بگیرند وبرای چند ثانیه هم که شده در دفاع از راه آهن فراموش شده اردبیل لب به سخن باز کنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۵
واقعا راست گفته اند که خود کرده را تدببر نیست .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
ای کاش نمایندگان خواب آلود استان نیز اندازه جناب عاملی نگران و پیگیر قضیه بودند. نمایندگان خواب زده که کلا کارشان این شده وعده ساخت کارخانه و راه و جاده در سال های آینده و کلنگ زنی می دهند و در آخر این مصوبات و پروژه ها به فراموشی سپرده می شوند
تو اردبیل کلنگ زنی یک مراسم نمایشی است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
خودمون با دستان خودمون نوشتیم و گفتیم راه آهن نمیخواهیم. اون موقعی که به روحانی رای دادید اون موقع راه آهن نخواستید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار