باشگاه میلان در ادامه فعالیت‌های خود در بازار نقل و انتقالات چشم به جذب هافبک بایرن مونیخ دارد.
کد خبر: ۴۵۹۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲ 15 July 2017
به گزارش تابناک : با پیوستن خامس رودریگس به بایرن‌ مونیخ و ترافیک بازیکنان در خط میانی این تیم، جدایی رناتو سانچس از این تیم در این تابستان بسیار محتمل به نظر می‌رسد. رومنیگه، مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ هم  اخیراً اعلام کرد که احتمال قرض داده شدن این بازیکن پرتغالی وجود دارد.
روزنامه «رکورد» پرتغال مدعی شد باشگاه میلان در نظر دارد رناتوی 19 ساله را با قرارداد قرضی 2 ساله به ارزش 7 میلیون یورو با قابلیت خرید در سال 2019 در ازای 40 میلیون یورو از بایرن مونیخ به خدمت بگیرد.
هافبک پرتغالی باواریایی‌ها که ماه آینده میلادی 20 ساله می‌شود تابستان گذشته با وجود اینکه منچستریونایتد هم به شدت به دنبال جذب وی بود، در ازای 35 میلیون یورو از بنفیکا به بایرن مونیخ پیوست.
بر اساس این گزارش بسته پیشنهادی میلان به بایرن مونیخ برای جذب سانچس با وجود پاداش‌هایی که مربوط به عملکرد این بازیکن می‌شود که یکی از آنها بند پاداش 20 میلیون یورویی در صورت قرار گرفتن در لیست کاندیداهای کسب توپ طلا است، می‌تواند تا 80 میلیون یورو هم برسد.
رناتو فصل گذشته در 25 بازی از رقابت‌های مختلف برای بایرن به میدان رفت، اما نه موفق به گلزنی شد و نه پاسی توانست برای هم‌تیمی‌هایش بسازد. 





منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار