نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی، گفت: در ماه‌های آینده هفت مرکز جامع سلامت روستایی در شهرستان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۴۶۰۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴ 16 July 2017
به گزارش تابناک : محمد فیضی تصریح کرد: این مراکز شامل مرکز جامع سلامت روستایی شام اسبی، رضی آباد، آقا باقر، سلطان‌آباد، صومعه، حمل آباد و خیارک است.

 نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی، افزود: طی بازدید به عمل آمده از این مراکز مشخص شد پیشرفت فیزیکی همگی هفت مرکز مطلوب بوده و به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با تأکید به ایجاد بخش‌های مختلف آزمایشگاه، دندان‌پزشکی، مامایی و داروخانه و همچنین حضور پزشکان شیفت ابراز امیدواری کرد این مراکز نیاز روستاهای ذکر شده به خدمات درمانی را مرتفع سازد.

این نماینده مردم در مجلس دهم، تأکید کرد: توسعه متوازن خدمات درمانی از جمله اهداف مسئولان است و در این راستا طی سال‌های گذشته گام‌های مؤثری برداشته شده است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی، افزود: مراکز جامع سلامت یکی از راهکارهای مطلوب طرح تحول نظام سلامت جهت پاسخ به نیازهای درمانی و بهداشتی در مناطق محروم است که می‌تواند از میزان سفر و رفت‌وآمد به شهرها جهت دریافت خدمات بکاهد.






منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار