مرکز پیشگیری از سرطان در محل ساختمان بنیاد حمایت از کودکان بی‌سرپرست و سرطانی در اردبیل راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۴۶۱۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱ 17 July 2017
به گزارش تابناک : جواد قرآن‌نویس در جلسه اجرای طرح حمایت از کودکان بی‌سرپرست و سرطانی در اردبیل اظهار داشت: مرکز پیشگیری از سرطان در محل ساختمان بنیاد حمایت از کودکان بی‌سرپرست و سرطانی در اردبیل راه‌اندازی می‌شود و هم‌اکنون تمهیدات و هماهنگی‌های لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

وی با اشاره به این که 6 هزار خیر حامی کودکان سرطانی هستند، افزود: تمامی سعی و تلاش ما بر این است که بتوانیم به تمامی اهداف خود در ارتباط با حمایت از کودکان سرطانی دست یابیم و شاهد برطرف شدن مطالبات و خواسته‌های آنان باشیم، چرا که این موضوع از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید به طور ویژه مورد توجه واقع شود.

رئیس بنیاد حمایت از کودکان بی‌سرپرست و سرطانی استان اردبیل گفت: در حال حاضر بنیاد حمایت از کودکان سرطانی 222 بیمار سرطانی زیر 20 سال را عهده‌دار شده و تمامی هزینه‌های درمان و دارو تأمین می‌شود که تمام تلاش ما بر این است بتوانیم بیماران سرطانی بیشتر را فراهم کنیم.

قرآن‌نویس بیان کرد: با اقدامات انجام یافته خوشبختانه هیچ کودک سرطانی در استان اردبیل با کمبود مالی مواجه نیست و این نشان از تلاش همه‌جانبه خیران در این زمینه است که برای تامین هزینه‌های درمانی و دارویی بیماران از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌اند که امیدواریم با همکاری مسئولان این فرهنگ به طور همه‌جانبه در استان ترویج یابد.

وی تصریح کرد: با توجه به این که متاسفانه بیماری سرطان در استان اردبیل یک بیماری شایع بوده به همین دلیل راه‌اندازی این مرکز می‌تواند ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر رهنمون شود که امیدواریم با تلاش‌های انجام یافته بتوانیم به تمامی اهداف خود دست یابیم.





منبع : خبرآنلاین 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار