با حضور ۱۶ تیم از استان‌های کشور مسابقات بسکتبال قهرمانی نیروی زمینی ارتش در اردبیل آغاز شد.
کد خبر: ۴۶۱۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰ 17 July 2017
به گزارش تابناک : احمد ستارزاده مسئول تربیت بدنی تیپ 40 متحرک هجومی نزاجا ظهر  امروز در آغاز بازی‌های بسکتبال قهرمانی نیروی زمینی ارتش در اردبیل اظهار داشت: مسابقات بسکتبال قهرمانی نیروی زمینی ارتش امروز با حضور 16 تیم از نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در اردبیل آغاز شد که در این مسابقات تیم‌های شرکت‌کننده باهم به رقابت می‌پردازند تا بتوانند خود را مقابل حریفان محک بزنند.

وی با بیان اینکه در مسابقات بسکتبال قهرمانی نیروی زمینی ارتش تیم‌های شرکت‌کننده از تهران، اصفهان، کرمانشاه، شاهرود، زنجان، ارومیه، اردبیل، زاهدان، شیراز، اهواز، کرمان، مشهد، ساری، گرگان، قزوین و ایلام هستند، گفت: مراسم افتتاحیه این مسابقات در دانشگاه پیام نور اردبیل آغاز شود.

مسئول تربیت بدنی تیپ 40 متحرک هجومی نزاجا بیان کرد: مسابقات بسکتبال قهرمانی نیروی زمینی ارتش تا 29 تیرماه در اردبیل ادامه خواهد داشت که انتظار می‌رود این دوره از مسابقات از سطح بسیار بالایی برخوردار باشد و تماشاگران اردبیلی مسابقات با هیجان و زیبایی را از تیم‌های شرکت‌کننده شاهد باشند.

ستارزاده افزود: اردبیل ظرفیت میزبانی مسابقات بین‌المللی را دارد به طوری که در ماه‌های اخیر شاهد برگزاری بزرگترین رویداد والیبال بین‌المللی در اردبیل بودیم که میزبانی مسابقات بسکتبال قهرمانی نیروی زمینی ارتش در اردبیل نیز بسیار مهم است که انتظار داریم این مسابقات به صورت ویژه و باشکوه برگزار شود.

وی حضور تماشاگران اردبیل را نیز بسیار مهم و ضروری دانست و تصریح کرد: انتظار داریم در آینده نیز شاهد میزبانی مسابقات بزرگ بین‌المللی در اردبیل باشیم که این امر می‌تواند توسعه ورزش استان را به همراه داشته باشد.




منبع: تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار