مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: با آغاز عملیات احداث موزه باستان‌شناسی مشگین‌شهر تمام هدف ما مبنی بر بازگرداندن آثار تاریخی به خود شهرستان است که به همین دلیل نیاز است هر چه سریع‌تر تکمیل این موزه در دستور کار قرار گیرد.
کد خبر: ۴۶۲۶۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹ 19 July 2017
به گزارش تابناک : کریم حاجی‌زاده در آئین افتتاح عملیات احداث موزه باستان‌شناسی شهرستان مشگین‌شهر اظهار داشت: با آغاز عملیات احداث موزه باستان‌شناسی شهرستان مشگین‌شهر تمام هدف ما مبنی بر بازگرداندن آثار تاریخی به خود شهرستان است که به همین دلیل نیاز است هر چه سریع‌تر تکمیل این موزه در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: احداث این مجموعه نیازمند 22 میلیارد ریال اعتبار است که امیدواریم مسئولان مربوطه اختصاص این اعتبار را در دستور کار قرار دهند تا بتوانیم در اسرع وقت شاهد تکمیل این موزه باشیم و به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم، چرا که این موضوع از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید مورد توجه واقع شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: این مجموعه در محوطه مجموعه شیخ حیدر احداث می‌شود و با توجه به این که استانداردهای لازم برای موزه فعلی لازم و کافی نیست بنابراین نیاز است که اقدامات لازم برای تکمیل این مجموعه در دستور کار قرار داده شود.

حاجی‌زاده بیان کرد: بسیاری از آثار شهرستان مشگین‌شهر در موزه‌های مختلف کشور نگهداری می‌شود که به همین دلیل نیاز است مسئولان مربوطه در این زمینه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند تا بتوانیم هر چه سریع‌تر شاهد بهره‌برداری از این موزه باشیم و شاهد تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه باشیم.

وی تصریح کرد: معرفی جاذبه‌های گردشگری شهرستان مشگین‌شهر موضوعی است که باید به طور همه‌جانبه مورد توجه قرار بگیرد تا بتوانیم از این طریق در ارتباط با توسعه بخش گردشگری شهرستان گام‌های هدفمند و اساسی برداریم و شاهد توسعه اشتغال در منطقه باشیم.







منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار