به همت معاونت پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل پایگاه اطلاعاتی پژوهشگران شهری در استان راه اندازی میشود.
کد خبر: ۴۶۲۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹ 19 July 2017

به گزارش تابناک : مدیر مرکز مطالعات شهری جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل، با اعلام این خبر افزود: این پایگاه در جهت چشم انداز این مرکز با هدف شناسایی و استفاده حداکثری از نخبگان و نیروهای بومی برای انجام طرح­ها و پروژه­های شهری و در راستای ایجاد انگیزه، رونق بخشیدن به فضای ابتکار و ارتباط بین علم و عمل به زودی رونمایی خواهد شد.

مهرداد موجبی خاطرنشان کرد: در این فراخوان رشته­های تحصیلی جامعه شناسی، روانشناسی، علوم اجتماعی، اقتصاد، علوم سیاسی، مدیریت، Gls و سنجش از دور در شاخه علوم انسانی، عمران، ترافیک، تاسیسات، نقشه برداری و کشاورزی در شاخه فنی مهندسی، معماری، گرافیک و عکاسی در شاخه هنر شهرسازی و محیط­زیست، زمین شناسی و آمار در شاخه علوم پایه مدنظر می­باشد.

وی تصریح کرد: علاقه مندان واجد شرایط جهت عضویت در پایگاه اطلاعاتی پژوهشگران شهری استان اردبیل می توانند به سایت http:// jdard.ac.ir مراجعه و رزومه خود را ارسال نمایند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اردبیل، شهرک کارشناسان، میدان شفا، ساختمان جهاددانشگاهی، طبقه چهارم، معاونت پژوهش و فناوری مراجعه و یا با شماره ۶_ ۰۴۵۳۳۷۴۹۵۰۳تماس حاصل نمایند.





منبع : بسیج 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار