مدیر عامل شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: صاحبان آن دسته از واحدهای صنعتی و تولیدی استان که در سال گذشته و امسال اقدام به راه اندازی واحد تولیدی کرده اند از معافیت مالیاتی هفت تا 13 ساله بهره مند می شوند.
کد خبر: ۴۶۲۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱ 19 July 2017
به گزارش تابناک : علی نظری شیخ احمد روز چهارشنبه در نشستی با فرماندار خلخال افزود: این معافیت مالیاتی در راستای دستیابی به اهداف دولت در سال اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال از سوی شرکت شهرک های صنعتی استان اعمال و این قانون مالیاتی شامل واحدهای تولیدی وصنعتی احداث و راه اندازی شده قبل از سال 95 نمی شود.
وی ارائه بسته های حمایتی مشوق به سرمایه گذاران راغب به سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی استان اردبیل به همراه حمایت از صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی فعال استان را از جمله اقدامات اخیر شرکت شهرک های صنعتی در راستای دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی اعلام کرد.
نظری از تلاش برای اجرای طرح توسعه شهرک صنعتی خلخال خبر داد و گفت: با توجه به تکمیل ظرفیت واحدهای صنعتی این شهرک در 23 هکتار زمین موجود در آن راه اجرای طرح توسعه این شهرک و اضافه شدن اراضی مجاور شهرک برای راه اندازی واحدهای جدید ضروری بنظر می رسد.
وی گفت: در کنار تلاش برای اجرای طرح توسعه شهرک صنعتی خلخال اقدامات لازم برای راه اندازی ناحیه صنعتی در شهرهای هشجین و کلور نیز انجام گرفته و بزودی این نواحی هر کدام با حداقل 10 هکتار زمین برای ایجاد واحدهای تولیدی راه اندازی می شوند.
فریدون بابایی ، فرماندار خلخال نیز در این جلسه با اعلام همکاری برای اجرای طرح توسعه شهرک صنعتی شهر خلخال و ایجاد نواحی صنعتی شهرهای کلور و هشجین گفت: فرمانداری در بهسازی معابر شهرک صنعتی مشارکت 50 درصدی می کند.
او افزود: با توجه به اینکه امسال 2 هزار تن قیر رایگان برای آسفالت معابر خلخال تخصیص یافته بخشی از آن برای آسفالت لایه دوم خیابان ها و معابر شهرک صنعتی و نیز راه دسترسی به این شهرک مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
خلخال در جنوب اردبیل و در همسایگی استان گیلان واقع است.





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار