پروژه پل غیر هم‌سطح قدس اردبیل به لحاظ زمان‌بندی تأخیر نداشته و با سرعت اجرا می‌شود .
کد خبر: ۴۶۵۲۷۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷ 23 July 2017
به گزارش تابناک : حمید لطف‌اللهیان در حاشیه بازدید از نمایشگاه روز اردبیل تصریح کرد: تاکنون هیچ پروژه عمرانی اردبیل با سرعت پروژه پل قدس اجرا نشده است .

وی افزود: پروژه به صورت شبانه‌روزی در حال اجرا است و پیش بینی شده تا ۱۰ روز دیگر فاز نخست آن یعنی میدان بیضی‌شکل به بهره‌برداری برسد.

شهردار اردبیل متذکر شد: ترافیک حاصله در محدوده اجرای پروژه به دلیل وسعت عملیات آن غیرقابل‌اجتناب است و انتظار می‌رود شهروندان صبورانه این ترافیک مقطعی را تحمل کنند.

لطف‌اللهیان در خصوص علت طولانی شدن روند محدودیت ترافیکی پل قدس اضافه کرد: قبلا اعلام شده بود که ۱۵ روز بعد از مسدودی اطراف پل محدودیت ترافیک خواهیم داشت که عملاً به دلیل اینکه هفته اول تردد خودروها ادامه داشت محقق نشد.

وی همچنین در خصوص نحوه تأمین مالی پروژه و اظهاراتی مبنی بر اجرای آن با بدهی مالی اضافه کرد: تأمین مالی مطابق قرارداد پروژه و بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر بخشی به صورت نقدی و بخشی غیر نقدی و تهاتر است.

شهردار اردبیل در خصوص بدهی شهرداری نیز اضافه کرد: فعلاً تفریغ بودجه شهرداری محاسبه نشده و نمی‌توان در خصوص میزان بدهی شهرداری رقمی اعلام کرد.

لطف‌اللهیان با اشاره به محاسبه تفریغ سال گذشته در سال جاری با آگهی شهرداری اضافه کرد: بودجه شهرداری سال گذشته تقدیم شورا شد و قبل از عید نوروز بودجه نهایی و به شهرداری ابلاغ شده است.

 




منبع : خبرآنلاین 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار