سرمربی تیم استقلال برای هافبک تیمش یک برنامه ویژه دارد و قصد دارد در این فصل فقط در فاز تهاجمی از او استفاده کند.
کد خبر: ۴۶۵۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹ 24 July 2017
به گزارش تابناک : یعقوب کریمی یکی از بازیکنانی بود که بعد از اتمام فصل گذشته در تیم استقلال روی لبه تیغ قرار داشت و سرانجام قراردادش را با این تیم تمدید کرد. بعد از آن که مشخص شد آبی ها در لیست بزرگسال شان بازیکن اضافی دارند، این بازیکن یکی از کاندیداهای جدایی از جمع آبی ها بود اما یعقوب کریمی روز گذشته قرارداد خود را در هیات فوتبال ثبت کرد تا ادامه حضور این بازیکن در جمع آبی ها برای فصل آینده قططعی باشد.
کریمی که در دو سه فصل گذشته با پیراهن شماره ۸ در تیم استقلال بازی می کرد، با بازگشت مجتبی جباری به این تیم لاجرم با شماره ای دیگر برای این تیم بازی می کند.
تغییر شماره تنها اتفاق جدیدی نیست که برای بازیکن می افت. چرا که سرمربی استقلال برنامه تازه ای برای این بازیکن دارد تا وی از این به بعد در پست های تازه و در جایگاه جدیدی به میدان برود.
هافبک آبی ها که در سال های گذشته معمولا در پست مدافع چپ برای آبی ها به میدان می رفت، با توجه به حضور میلاد زکی پور و جذب شدن آرمین سهرابیان، در فصل جدید تنها در فازهای تهاجمی به کار گرفته می شود.
کریمی در بدو فوتبالش در پست های هافبک چپ و هافبک پشت مهاجم بازی می کرد و به نظر می رسد در این فصل نیز کریمی بیشتر در این دو پست برای آبی ها به میدان برود بخصوص اینکه علیرضا منصوریان از عملکرد کریمی در پست هافبک پشت مهاجم راضی است و این بازیکن توانسته رضایت سرمربی تیم را جلب کند.






منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار