عزمی برای پیدا کردن کودک گمشده مشگین شهری در خلخال نیست؛
4 ماه سپری شد؛ خانواده حسین کوچولو همچنان چشم انتظار فرزندنمایندگان مجلس به جد حادثه آتنا را پیگیر هستند اما چهار ماه از زمان گم شدن حسین اسدی کودک مشگین‌شهری در خلخال سپری شده است و انگار هیچ عزمی برای پیدا کردن این کودک وجود ندارد.
کد خبر: ۴۶۶۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲ 24 July 2017



به گزارش تابناک اردبیل، صدیف بدری، نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی با ابراز تاسف از قتل آتنا اصلانی، دختر خردسالی که در پارس آباد به قتل رسید، تاکید کرد که مجلس «به صورت جدی» این حادثه را پیگیری می کند.

 

وی همچنین از پیدا شدن سرنخ‌های جدید از قتل آتنا خبر داد و ابراز امیدواری کرد که تمام ابعاد این اتفاق بزودی مشخص شود.

 

این در حالی است که چند ماه پیش کودک هم سن و سال آتنا اصلانی به نام حسین اسدی در شهرستان خلخال گم شد اما عزم جدی برای پیدا کردن این کودک در مردم و مسئولان خلخال، نمایندگان مجلس شورای اسلامی وجود نداشت و با فرض اینکه این کودک در رودخانه غرق شده است جستجو پایان داده شد.

 

نزدیک به چهار ماه از گم شدن حسین اسدی در شهرستان خلخال سپری شده اما هنوز از این کودک خبری نشده است و خانواده این کودک همچنان چشم انتظار خبرهایی از این کودک گم شده در شهرستان خلخال است اما دریغ از یک سر نخ.

 

مرحوم آتنا رفت و جنازه وی نیز کشف شد و قاتل وی نیز دستگیر شد و هنوز نمایندگان مجلس به جد این حادثه را پیگیری می کند،که البته این اتفاق دردناک باید هم پیگیری شده و مجرم به اشد مجازات محکوم می شد؛

اما حسین اسدی نیز گم شده‌ای است که نیاز به همت مسئولان داشت اما متاسفانه هیچ کس پیگیر پیدا کردن آن نشد و هنوز هم نیست و سرنخ‌هایی نیز هنوز پیدا نشده است و نمایندگان مجلس شهرستان مشگین‌شهر و خلخال نیز هیچ گونه واکنش و اظهار نظری در خصوص حسین اسدی نکردند.

چه تفاوتی بین حسین اسدی و آتنا اصلانی وجود دارد هر دو کودک گم شده‌ای هستند و هر خانواده‌ای دارند که یکی با چشم گریان و دیگری چشم انتظار پیدا شدن سرنخ از فرزند خود اما دریغ از تحرکاتی برای پیدا کردن وی.

سفیر مشکین 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار