مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: ۱۱ میلیارد ریال زکات فطره توسط اردبیلی‌ها پرداخت شده که خوشبختانه این میزان نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته است.
کد خبر: ۴۶۶۰۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷ 24 July 2017
به گزارش تابناک : حسین دشتی صبح امروز در جلسه شورای زکات در اردبیل اظهار داشت: امسال 4 میلیارد و 374 میلیون ریال زکات توسط اردبیلی‌ها پرداخت شده که خوشبختانه این میزان نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته و نشان از ترویج این فرهنگ حسنه در استان است.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین اهداف ما این است که برای رسیدگی به خانواده‌های بی‌بضاعت گام‌های اساسی و هدفمند برداریم و با خدمات‌رسانی مناسب به خانواده‌های نیازمند و اقشار محروم جامعه شاهد جلب رضایت آنان و برطرف شدن مطالبات و خواسته‌ها‌ی آنان باشیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به این که یک هزار و 500 نفر در زمینه فرهنگ‌سازی پرداخت زکات همکاری همه‌جانبه‌ای دارند، گفت: خوشبختانه همکاری افتخاری این افراد سبب شده است که بتوانیم بسیاری از اهداف خود را در ارتباط با ترویج این فرهنگ حسنه محقق کنیم.

دشتی بیان کرد: پرداخت زکات یکی از مهم‌ترین راهکارها برای برقراری عدالت اجتماعی است که تاکنون در این زمینه اقدامات بسیار ارزنده‌ای انجام یافته و خوشبختانه عید فطر امسال 11 میلیارد ریال زکات توسط اردبیلی‌ها جمع‌آوری شده و در اختیار افراد زیرپوشش قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: دو میلیارد و 500 میلیون ریال زکات واجب و دو میلیارد ریال نیز زکات مستحبی توسط خیران در استان پرداخت شده است و به 880 روستایی که مشموال استفاده از این طرح هستند ارائه شده است که خوشبختانه هم‌اکنون با روند مناسبی ادامه دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل اظهار کرد: اجرای پروژه‌های عمرانی با استفاده از زکات پرداختی از دیگر مواردی است که این مجموعه در دستور کار قرار داده و هم‌اکنون با روند مناسبی اجرا می‌شود که امیدواریم هر چه سریع‌تر تحقق یابد و بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار