مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به اینکه مدارس استان امروزه نیازمند فعالیت‌های فرهنگی و انقلابی است، افزود: شما دانش‌آموزان انقلابی می‌توانید پس از گذراندن این دوره‌های تربیتی و فرهنگی فعالیت‌های فرهنگی را در مدارس رونق ببخشید.
کد خبر: ۴۶۶۵۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸ 25 July 2017
به گزارش تابناک : احمدناصری مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل روز گذشته دوم مردادماه در مراسم افتتاحیه اردوی طرح یاوران ولایت بسیج دانش آموزی استان اردبیل در اردوگاه مقدس اردبیلی سرعین درجمع فرماندهان پیشگام بسیج دانش‌آموزی استان اردبیل تصریح کرد: طرح یاوران ولایت بسیج دانش‌آموزی استان اردبیل بهترین فرصت برای تربیت نیروهای انقلابی و ارزشی نسل آینده کشور است.
وی گفت: طرح یاوران ولایت بسیج دانش آموزی استان اردبیل با همکاری اداره کل آموزش و پرورش همه ساله با برنامه‌های آموزشی مختلف تربیتی و فرهنگی و سیاحتی در اردوگاه مقدس اردبیلی برگزار می‌شود که هدف از برگزاری این اردوی تربیتی و فرهنگی تربیت نیروی ارزشی بسیج دانش آموزی در مدارس و ترویج فعالیت‌های فرهنگی و انقلابی در مدارس استان اردبیل است.
ناصری ادامه داد: طرح یاوران ولایت یک فرصت مدیریتی و آموزشی خوب برای دانش‌آموزان دختر و پسر در مقاطع تحصیلی دهم و دوم متوسطه است تا بتوانند خود را در مدیریت‌های مدرسه‌ای دراین اردوی ۵ روزه ارزیابی کنند.
وی با اشاره به اینکه مدارس استان امروزه نیازمند فعالیت‌های فرهنگی و انقلابی است،  افزود: شما دانش‌آموزان انقلابی می‌توانید پس از گذراندن این دوره‌های تربیتی و فرهنگی فعالیت‌های فرهنگی را در مدارس رونق ببخشید.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل بابیان اینکه دشمنان درصدد تخریب اعتقادات و باورهای شما جوانان و دانش آموزان در عرصه‌های مختلف ملی و فرهنگی و دینی هستند، افزود: با فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی گسترده فرماندهان پیشگام دانش آموزی در مدارس نباید اجازه بدهیم که دشمنان فعالیت‌های شوم و پلید خود را در جامعه ما و مدارس کشور پیش ببرند.
وی بیان کرد: امیدواریم دانش‌آموزان به بهترین شکل ممکن درطول اردوهای طرح یاوران ولایت چه در بخش خواهران و چه در بخش برادران استفاده کافی را برده و آموزش‌های لازم را با حضور اساتید پیشکسوت بگذرانند.
اردوی طرح یاوران ولایت بسیج دانش آموزی استان اردبیل در مرحله اول باشرکت ۱۵۰ نفر از دانش آموزان دختر در از امروز دراردوگاه مقدس اردبیلی به مدت ۵ روز آغاز شد.




منبع : ایکنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار